TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ANNELIES
21-5-2010
|
19-6-2009 19:50:57
Ik heb het al 2x in 2 verschillende schoonheidssalons laten doen maar ik was nooit echt tevreden, vooral aan je enkels, knieen en polsen ziet het er vaak niet zo mooi uit, zeker als je een beetje zweet. Ik vind het geen aanrader, zeker niet voor je huwelijk. Ik zou gewoon een beetje zonnebanken, dat ziet er veel natuurlijker uit! Groetjes
|
|
heidi
|
19-6-2009 20:30:06
ook ik heb dit laten doen, dit was tijdens mijn eerste pas, maar het was heel onnatuurlijk, sommigen vertelden zelfs dat er een oranje schijn in zat. ik heb zonnebank gedaan, veel mooier resultaat.
|
|
Sanne
10-7-2010
|
19-6-2009 21:24:28
Hey Hey,
Ik heb het ook al laten doen en was er helemaal niet tevreden mee. Het geeft echt een oranje schijn en ik had ook heel snel vlekken. Als ge u doucht en een beetje feller wrijft ergens dan hebt ge daar al direct een kleurverschil. Zonnebanken is veel beter! :-)
|
|
Jana
26-6-2010
|
19-6-2009 22:27:35
Hey, Ik heb het in een speciale douche-cabine bij een instituut in Wijnegem laten doen. Bij mij had het wel een goed effect(alleen waren mijn nagels ook een beetje bruin - gemakkelijk opte lossen met nagellak); ze raden je wel aan het een keer op voorhand te proberen. De echte kleur is pas aanwezig na twee dagen. Voor je in de cabine gaat moet je thuis zo'n goed mogelijke scrub gebruiken.
|
|
VERONIQUE
|
20-6-2009 7:47:34
Hallo,
Ik heb dit bij een schoonheidsinstituut in Koolskamp laten doen en was wel tevreden van het resultaat. Moest niet in een cabine, die mevrouw heeft mij handmatig besproeid. De dag erna was mijn kleur al goed, heb veel positieve reacties gekregen.
Groetjes
|
|
Els
17-7-2010
|
20-6-2009 7:51:28
ik zou het evt in aalst laten doen in een schoonheidsinstituut. daar zou het ook een madam zijn die u persoonlijk 'bespuit', zij zei dat je een 4 a 5tal uur moet wachten vooraleer te douchen, en dan daarna mag je wel douchen om de evt 'overschot' af te spoelen, zodat je geen vlekken krijgt. het zou een week moeten houden. best zei ze één of twee dagen op voorhand laten doen zodanig dat het zeker niet meer afgeeft, en dat het dan ook het mooiste resultaat geeft... k twijfel dus nog... Els
|
|
Evi
15-5-2010
|
20-6-2009 8:02:22
hey,
ik twijfel er ook over om het te laten doen. Ik ben van de regio Aalst. Waar in Aalst kan ik hiervoor juist terecht?
Groetjes, Evi
|
|
Els
17-7-2010
|
20-6-2009 8:14:00
het zou bij ars-vivendi zijn. ze hebben ook een website
|
|
tinneke
29-8-2009
|
20-6-2009 19:34:37
Ik denk dat je beter een paar keer gaat relaxen onder de zonnebank, een bevriend koppel heeft zich vorig jaar ook laten "airbrushen", en die zagen er super onnatuurlijk uit. Bijna oranje, écht niet mooi ! wij gaan gewoon een zonnebank kuur doen. Grtjes !
|
|
severine
26-6-2010
|
23-6-2009 20:08:51
ook ik heb dit al laten doen. nooit meer!! ik vond het afschuwelijk :-)) ik zag eruit als een sinaasappel...
|
|
wendy
12-9-2009
|
6-8-2009 14:10:48
he evi ik ben gisteren geweest ook omdat ik op 12 september trouw en toch al eens op voorhand wou zien wat het effect was ik vind het persoonlijk wel mooi en heb al leuke reacties gekrgen dat het natuurlijk oogt maar schrik niet de dag zelf is het precies of ge zijt in ne pot bruine verf gevallen maar na 5 uurtjes heb ik mij gedouched en kreeg ik een zacht bvruin kleurtje want ik had gevraagd om het niet te donker te maken en dan spuit ze een laag minder maar echt bij ars vivendi is het wel in orde hoor het word daar ook handmatig aangbracht groetjes en succes
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|