Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen ook op 4 juli,en nu begin ik toch al wat zenuwachtig te worden....Bijna alles is geregeld,enkel nog wat kleinigheden..
Nog een bruidje van 4 juli!Hier serieus wat zenuwen hoor! Maar dat heeft ook veel met onze zaal te maken (ging helemaal verbouwd zijn tegen begin mei en is nog steeds niet af) en met het werk waar ze van ons allebei nog gigantisch veel verwachten...Misboekjes moeten nog gedrukt worden en ook de menu's, maar de vormgeving is er al hoor. Kleedje, kostuum, bedankjes volgende week afhalen. Ballonnen voor aan de deur en wegwijzers naar de zaal de dag ervoor. Voor de rest lijkt alles geregeld. Deze nacht wel slecht geslapen... De suite en onze ceremoniemeester gaan de handen vol hebben aan mij!Veel succes nog en hopen op stralend, maar zeker niet te warm weer!Valerie
Hoi wij trouwen een dagje vroeger en de zenuwen beginnen nu toch te spelen. Ben bij iedereen aan het checken of ze weten hoe de dag zal verlopen`, ben vandaag mijn kleed gaan halen, en nu maar hopen op goed weer voor het hele weekend.groetjes Nathalie03-07-09
HeyIk trouw de 3e (wet) en de 11e (kerk+feest) en ik krijg toch ook al zenuwtjes! Ben vandaag ook mijn kleed gaan halen en heb mijn proefkapsel laten doen. Morgen gaan we voor de bedankjes en het het altaarbloemstuk. Toch de 2 belangrijkste zaken die nog moeten gebeuren. Spannend allemaal!! Geniet nog van de laatste weekjes en dagen!Groetjes, Laurawww.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
hey, heel vreemd maar ik ben niet hypernerveus ofzo... bijna alles is geregeld...hopelijk goed weer en kan ik de ervoor goed slapen.groetjes
Ik heb ook mijn kleed!!!Ik heb gewoon het gevoel dat ik toch iets over het hoofd gezien heb.Karen 04/07/09.
hey,iki trouw ook de 4de en begin toch lichtekes nerveus te worden. het zijn allemaal nog zo van die kleine dingetjes die moeten gedaan worden: speech schrijven, gelofte, zien dat er broodjes besteld worden, de ringen gaan halen... ik ben dit weekend alles bij elkaar aan het leggen. een stapeltje voor de kapper, de zaal, de DJ... Hoop dat ik niets ga vergeten! we gaan nu eens naar het stadhuis om te zien hoe we juist moeten rijden en waar er parkeerplaats is, in Mechelen is het markt op zaterdag dus da is nog niet zo simpel om iedereen dr te laten geraken...en daarnaast ben ik nog superhard aan het duimen voor mooi weer!groetjes!
Hey,Hier nog een bruidje van 4 juli. Van zenuwen heb ik tot nu toe helemaal geen last. Alles is zo goed als geregeld buiten een paar kleine dingen, maar die komen ook wel in orde. Mijn kleed ben ik vorige week gaan halen, volgende week proefkapsel. Misboekje is binnen bij de drukker. Mijn ventje moet zijn belofte nog schrijven maar dat zal ook wel in orde komen zeker. Alleen het weer kunnen we niet veranderen dus laat ons hopen dat het prachtige dag zal worden. Veel succes iedereen en geniet ervan.Tamara
hey,hier nog een bruidje van 4juli, ik heb soms stress, vooral als ik iets moet doen voor de trouw, dinsdag mag ik om mijn kleed, dan nog eens een proefkapsel en zaterdag voor mijn proefmake-up. Alles komt redelijk op zijn plaats. nog 13 daagjes :-) groetjes eviwww.everyoneweb.com/4juli2009
Hallo,Wij trouwen ook op 4juli. De stress is volledig voorbij. nu de laatste week aan het werk.Voor het huwelijk is alles geregeld. Enkel vrijdag nog even langsgaan in de feestzaal voor de tafelschikking. Nu enkel nog duimen voor prachtig weer. groetjes