Nu Online
Momenteel zijn er 473 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gekleurde trouwjurk en alternatieve viering

19-6-2009 21:21:10
ik ben onlangs getrouwd, en nu al mee druk aan het werk om te helpen met de trouw van mijn zus. Zij wil het wel helemaal anders; zij is niet voor een prinsessensfeer, ze gaat de alternatieve toer op.
iemand dat teksten of iets dergelijks heeft voor een alternatieve viering kan me dat doormailen. dgheidi@hotmail.com,(ook tips en ideeën zijn welkom)
ook zijn we op zoek naar een niet al te dure gekleurde bruidsjurk, rood, bordeaux, zwart, iemand een idee waar ze veel gekleurde jurken hebben.

heidi

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 488

Wendy

Meld misbruik20-6-2009 9:56:34

hey
ik denk in brussel of ergens in je buurt in de turkse/marokaanse winkels kan je heel veel gekleurde jurken enzo vinden hoor...en ik denk zelfs dat die niet zo duur zijn....met even te gaan kijken weet je het he ....veel succes
wendy V

domi

Meld misbruik20-6-2009 10:07:29

Ja inderdaad in Brussel heel veel gekleurde jurken en zeker niet te duur vanaf een 150€ tot €600... in de Brabantstraat...

Veel succes met de voorbereidingen

SOFIE

Meld misbruik20-6-2009 19:43:53

Misschien kan je ook es kijken tussen de suitekledij (vb. bij Oni Onik). Daar heb je soms ook mooie kleedjes tussen die toch ook al iets goedkoper zijn.
Voor de alternatieve viering kan je misschien es kijken op de site van rent a priest. Ik weet wel niet of er voorbeelden op staan...
grtz
Sofie

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik21-6-2009 20:08:36

Hey,
Ik wil ook geen traditioneel trouwkleed en ook tussen de suitekledij vond ik niet echt iets naar mijn zin dus ben ik op zoek gegaan naar een ontwerpster/naaister om een kleedje voor mij te maken.
Origineel en goedkoper dan een trouwkleed.
Groetjes

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik22-6-2009 8:45:37

Ik had een rood kleed van Marylisse...
groetjes,
Nele

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...