Terug naar overzicht
Ik trouw niet op 27 juni (ik was een 25 april-bruidje), maar wat het weer betreft, laat het niet aan je hart komen ! WIj hebben de hele dag droog weer gehad en tijdens de fotoreportage zon, dat is meer dan genoeg. Probeer te genieten van de laatste week, maar vooral van de dag zelf !Veel plezier !Joke.
Ikke ook 2 juni!
Oeps 27 juni ;-)En ja, ze voorspellen goed weer( wij geven grote buitenreceptie aan een chalet)Dus, duimen en we hopen dat het zo blijft!Veel plezier!
Hey Wij trouwen ook op 27 juni!!! We zien wel wat weer het wordt, ik wil ook nog niet te veel op voorhand hopen... Gisteren voor de wet getrouwd en was ook al super! Vele groetjes Ellen
Hoi,Voor ons is het zaterdag eindelijk ook de grote dag.Ze voorspellen goed weer maar misschien donder (had t zelf ook voorspeld, een hele week goed weer in België geeft... donder). Goh ja, dan kunnen we het mee laten knallen hé :-). Zolang er maar geen wolkbreuk is tijdens de foto's ben ik een gelukkige bruid-in-spe hihi.Altijd 'zen' geweest, maar nu beginnen kriebeltjes toch ook te komen.Succes!Rebecca27/06/09