Nu Online
Momenteel zijn er 302 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wenskaartjes aan ballon

20-6-2009 14:24:32
Hallo iedereen,

Wij hadden graag voor onze trouw voor elke gast een ballon voorzien met daaraan een kaartje waar ze een wens voor ons kunnen op invullen.
Achteraf laten we de ballonnen allemaal vliegen.
Op de kaartjes willen we graag ons adres ook zetten, voor als iemand zo'n kaartje vindt, het kan terugsturen.
Het papier mag dus niet te dun zijn en ook tegen een beetje vocht kunnen. Natuurlijk als het regent, is dat een beetje pech, maar ja..
Kunnen we zo'n kaartjes best bij een drukker laten maken? Welk materiaal gebruiken we? of stoppen we de kaartjes in een envelopje en zo aan de ballonnen?
Heeft iemand hier ervaring mee?
groetjes

jessica

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1153

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik20-6-2009 14:46:26

Wij hebben dit ook gedaan, en hebben er ons niet te veel zorgen om gemaakt.
We hadden dit zelf afgedrukt op tekenpapier, maar ik geloof dat de inkt van de drukker minder snel uitloopt als het nat wordt
onze dag was niet echt een droge dag, maar we hebben toch 3 kaartjes (van de 30 wel) terug gekregen (hadden er alleen een nederlandse tekst op gezet, en ze zijn in de walen geland ;-) )

Groetjes en veel succes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik20-6-2009 17:45:47

Wij hebben onlangs een ballonwedstrijd gehouden bij ons op school en dat waren gewoon kaartjes gekopieerd op dik tekenpapier.
Ik heb zo ook al eens een ballonnetje in onze tuin gevonden waarbij het kaartje gelamineerd was. Dan kan er uiteraard geen regen aan. Dan moeten de mensen die het kaartje vinden het wel terugsturen in een envelop, want een postzegel plakt hier natuurlijk niet op.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

natalie
14-8-2009
 Meld misbruik20-6-2009 18:58:55

Hallo,

Overlaatst hadden mijn ouders ook zo'n kaartje gevonden. Het goede aan dat kaartje vond ik dat er een e-mailadres op stond waar de vinders hun felicitaties konden naatoe sturen. Ik denk dat je zo misschien meer reacties gaat krijgen! Mijn ouders hebben onmiddellijk een hallmarkkaartje via internet verstuurd. Als er een gewoona dres had opgestaan, hadden ze dit waarschijnlijk niet gedaan.
Het kaartje dat zij gevonden hebben, was ook gelamineerd!

Veel succes,
Natalie.

Krista
30-5-2009
 Meld misbruik20-6-2009 19:30:27

Hey Jessica,

Wij vinden regelmatig zo'n kaartjes op een van onze velden. Die zijn steeds gedrukt op iets dikker papier en nog redelijk goed leesbaar. We hebben dan ook steeds een kaartje terug gestuurd. Een keer was er zelfs een kaartje van een Duits koppel die pas getrouwd waren. Er stond op dat als je het kaartje terugstuurde, zij nog een cadeautje zouden krijgen.
Lamineren is wel goed, maar kan je pas doen als je gasten hun wens ingevuld hebben. En dat vraagt toch ook wat werk.
In elk geval veel plezier gewenst met je balonnen. Als er een in onze weide land, krijg je zeker een kaartje!

Krista ( 21 dagen gelukkig getrouwd maar nog een beetje verslaafd aan het forum ;-))

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...