Terug naar overzicht
Wij hebben dit ook gedaan, en hebben er ons niet te veel zorgen om gemaakt.We hadden dit zelf afgedrukt op tekenpapier, maar ik geloof dat de inkt van de drukker minder snel uitloopt als het nat wordtonze dag was niet echt een droge dag, maar we hebben toch 3 kaartjes (van de 30 wel) terug gekregen (hadden er alleen een nederlandse tekst op gezet, en ze zijn in de walen geland ;-) )Groetjes en veel succes
Wij hebben onlangs een ballonwedstrijd gehouden bij ons op school en dat waren gewoon kaartjes gekopieerd op dik tekenpapier.Ik heb zo ook al eens een ballonnetje in onze tuin gevonden waarbij het kaartje gelamineerd was. Dan kan er uiteraard geen regen aan. Dan moeten de mensen die het kaartje vinden het wel terugsturen in een envelop, want een postzegel plakt hier natuurlijk niet op.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hallo,Overlaatst hadden mijn ouders ook zo'n kaartje gevonden. Het goede aan dat kaartje vond ik dat er een e-mailadres op stond waar de vinders hun felicitaties konden naatoe sturen. Ik denk dat je zo misschien meer reacties gaat krijgen! Mijn ouders hebben onmiddellijk een hallmarkkaartje via internet verstuurd. Als er een gewoona dres had opgestaan, hadden ze dit waarschijnlijk niet gedaan.Het kaartje dat zij gevonden hebben, was ook gelamineerd!Veel succes,Natalie.
Hey Jessica,Wij vinden regelmatig zo'n kaartjes op een van onze velden. Die zijn steeds gedrukt op iets dikker papier en nog redelijk goed leesbaar. We hebben dan ook steeds een kaartje terug gestuurd. Een keer was er zelfs een kaartje van een Duits koppel die pas getrouwd waren. Er stond op dat als je het kaartje terugstuurde, zij nog een cadeautje zouden krijgen. Lamineren is wel goed, maar kan je pas doen als je gasten hun wens ingevuld hebben. En dat vraagt toch ook wat werk. In elk geval veel plezier gewenst met je balonnen. Als er een in onze weide land, krijg je zeker een kaartje!Krista ( 21 dagen gelukkig getrouwd maar nog een beetje verslaafd aan het forum ;-))