Terug naar overzicht
Hey Jessica,Ik trouw 11 juli en ben sinds eind mei naar de zonnebank aan het gaan. Ben ondertussen al 6 keer geweest en het wit is er al af. Mensen zien het niet zo direct maar je merkt het wel hoor van jezelf. Ik ga proberen toch zeker 10 beurten proberen te halen. Groetjes, Laura
Dan kan je best stilaan beginnen. Ik ga 2x in de week. Ik ben begonnen aan 10 min. en bouw zo op.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Ik zou vanaf nu ongeveer 2 keer per week gaan.Is dat toch niet genoeg volgens jouw kan je de laatste week 3 keer gaan.Wel telkens minstens 1 dag tussen laten!!Al blijf ik een tegenstander van zonnebank. Het is gewoon niet goed voor je vel. Dus niet overdrijven. Zie gewoon dat het wit eraf is en dat je niet op een lelijke manier verbrand voor je trouw, dan beter helemaal wit.
Ik ben ook geen voorstander van zonnebank. Ik bruin ook middelmatig en ik ga me laten airbrushen. Kost niet veel, geen schadelijke stoffen, overal even mooi bruin en pas na een week is de kleur eraf! Makkelijk hoor!
Oppassen met al die airtanning toestanden hoor! Heb al van andere bruidjes gehoord dat de kleur niet altijd even mooi is en dat het soms zelfs "afgaat" op je jurk! Eerst even proberen zou ik zo zeggen als je dit wil overwegen. Ikzelf ben nu ook twee keer per week een kwartiertje onder de zonnebank aan het gaan. Het is tenslotte de bedoeling dat je wel wat bruin bent, maar ook weer niet te. Je moet ervoor zorgen dat je er niet te hard anders uitziet dan je anders bent. Maar start er rustig mee zou ik zo zeggen. Ik zou wel de laatste week voor jullie huwelijk oppassen met te vaak te gaan: dan zie je op de foto vaker rood i.p.v. bruin en dat is ook weer niet de bedoeling. In het begin even opbouwen en tegen de grote dag gewoon nog eens 1 keer per week om de kleur te houden.Veel plezier,Kim
Hallo,ik trouw ook op 25 juli en ben al eventjes onder de zonnebank aan het gaan...Je moet er wel rekening mee houden dat ik kom van, laten we zeggen, lijkwit...Op mij pakt geen kleur :-)Ik ben voor advies bij een zonnebankcentrum in de buurt gegaan. Ik ben 1 keer per week geweest en de eerste 3 keer maar 6 minuutjes.Die lampen werken echt wel goed hoor...De laatste keer ben ik 8 minuutjes gegaan en ik ga nu maar om de 2 weken. In totaal ben ik dus 4 keer onder een professionele bank gegaan. Het resultaat is echt wel mooi...Je moet ook zien dat je niet te fel bruin bent ten opzichte van je gewone kleur, dan valt het te fel op. Als ik mijn gewone kleren aan heb zie je dat ik wat gebruind ben maar toen ik mijn kleed ging passen stak het echt mooi af tegen het crêmekleurtje van het kleed.Een tip: Professionele zonnebanken hebben een aparte gelaatsbruiner maar voor zo'n onervaren bleekscheet als mij is dat veel te warm om de hele tijd vol te houden. De vrouw van daar gaf mij de tip om de onderkant van mijn armen voor mijn gezicht te houden in plaats van ze zachter te maken. Zo bruin je daar ook en krijg je geen witte strepen.Ik mocht zeker ook niet gaan bruinen in de zon met een blouse met spagettibandjes (halter topje aan kleed), die lijntjes krijg je niet meer weg.Veel succes,Mieke25/07/09
Hey, Heb al reeds gezegd dat ik zonnebank doe. je moet idd wat oppassen want ik mocht ineens direct 15 min van de eerste keer en ok, cava maar heet dat dat wordt pfff. En de tweede keer heb ik mijn onderbroekje ook uit gedaan en was nogal hard verbrand daar aangezien die zone nooit geen zon ziet. Dus mss eerst best effie opbouwen. Ik ben voort gegaan met telkens 15 min maar na 10 min krijg ik het echt wel lastig en probeer ik aan iets anders te denken. Snap mensen niet die eronder int slaap kunnen vallen :sGroetjes en geniet ervan ;-)Laura
Ik val zowat elke keer in slaap van de zonnebank! De eerste 10 min. gaat nog en dan val ik van de warmte in slaap. Steeds verschieten als de lampen dan uitspringen! Hihi!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Ik ben eigenlijk ook niet echt zo pro zonnebank, maar voor je huwelijk mag het toch wel een keer! Er gaat immers niets boven een 'natuurlijk' gebruind kleurtje, zonder te overdrijven natuurlijk. Is echt een must in een witte jurk vind ik. Probeer idd rustig op te bouwen (nu beginnen dus), niet te zonnen met bloesjes die verkeerde lijnen geven en paar dagen voor je huwelijk nog eens een herhalingdbeurt te krijgen, zodat je op je dag zeker geen roodheid hebt en gewoonweg straalt!