TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tina
6-2-2010
|
20-6-2009 20:58:24
Hey Claudia, voor mij is het allemaal nog niet zo dichtbij als voor jou. maar ik heb wel een beetje hetzelfde probleem. een goede vriendin trouwde vorig weekend en haar trouwkleed had zo'n kraag, net zoals mijn kleed heeft. en mijnen toekomstige vond juist die kraag niet mooi :( k ben nu dus ook serieus beginnen twijfelen. maar iedereen zegt dat eens mijn vriend mij zal zien in mijn jurk, hij het wel mooi zal vinden! en dat is wat ik je ook wil zeggen! en zowiezo, je zal die dag echt stralen van geluk. heel veel succes voor volgende week!en probeer niet te veel te stressen! laat ons weten wat uw ventje vond van het kleedje. groetjes
|
|
Kim
1-8-2009
|
20-6-2009 21:03:13
Voor mij is het nog 6 weken wachten en ik ben er dus nog niet zo dicht bij.Maar ik denk dat je daar allemaal niet te hard moet over nadenken. Er zijn waarschijnlijk een paar trouwkleren waar je mooi mee bent. Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je jezelf goed voelt in de jurk die je gekozen hebt, dan straal je dat ook uit en dan zal de bruidegom dit ook zien. Hij zal je dan automatisch mooi vinden.
Groetjes, Kim
|
|
Inge
23-5-2009
|
20-6-2009 21:08:05
Hallo,
Wij zijn vandaag 4 weken getrouwd en ook ik heb twijfels gehad of ik wel het juiste kleed gekozen had. Tot de dag ervoor zelfs, maar eens de grote dag aanbreekt, zal het plaatje wel kloppen. Zo was het toch voor mij ;-).
Dus, niet te veel zorgen maken. Zoals Tina ook al schreef, eens je toekomstige je ziet, zal hij jou de mooiste bruid vinden, wees daar maar zeker van. En Tina, die kraag kan bij jou een heel ander effect hebben. Trouwens dan ben JIJ het, en niet je vriendin. Doet echt wel veel hoor!
Geniet van jullie huwelijksdag, probeer elk moment te beseffen, ook al is dat moeilijk, en praat ook met elkaar, al is dat maar alleen in de auto. Die momenten blijven nog het best bij...
Veel geluk in jullie verdere leven!
Inge
|
|
Anneke
18-7-2009
|
21-6-2009 7:18:27
Piep Claudia,
Ik ben blij dat het blijkbaar niet enkel aan mij overkomt! Er staan nog 27dagjes op de teller maar heb nu al een kleine stress over "HET KLEED".
Iedereen is daar dan ook zó over bezig hé! Plus, bij de 1ste pas was het bij mij ENORM. Veel te groot, dus met al die naaldjes erin voor de aanpassingen en stukken stof teveel gaf het een héél héél raar zicht in de spiegel... :-( Ik heb er dan ook niet teveel naar gekeken! Vandaar, hopelijk komt het allemaal goed als ik het de 2e keer mag gaan passen.
Maar wat ik jou wou meegeven. Jij hebt je keuze gemaakt & zonder twijfel het meest geschikte gekozen voor jouw lichaam. Dus zal dat er sowieso fantastisch uit zien! Als je jezelf er goed in voelt is dat volgens mij al héél veel waard, en zal je dan ook een positieve vibe uitstralen! Iedereen valt heus wel voor je!
Greetz & fijne dag toegewenst. Anneke 18/07/09
|
|
Claudia
27-6-2009
|
21-6-2009 10:27:36
Allemaal heel erg bedankt om mij wat gerust te stellen. Na de trouw volgt hier zeker een verslagje !
Lieve groetjes !!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|