Terug naar overzicht
Hey Melissa,Ik heb mijn kleedje er ook gekocht en ben het gisteren gaan afhalen. De service is er inderdaad heel goed. Ze zijn er heel vriendelijk. Ik heb echter vele meningen hier gehoord over de diensten na verkoop die alles behalve positief zijn. Wel ik had die mening ook, de naaister gaf me absoluut geen vertrouwen, al bleef ze heel vriendeliijk. Wel, ik ben dus gisteren weer gaan passen en het was echt kei mooi afgewerkt en alles wat ik nog bijvroeg was niets teveel. Alle veranderingen konden nog snel worden doorgevoerd. Ondanks ik dus heel negatief stond over de eerste pas ben ik van mening dat ze het er uitstekend doen en je zeker niet van de kaart laten brengen als je slechte dingen hoort over de retouches. Droom nu maar verder van je kleedje ;-)Effie op je tanden bijten om je geduld in toom te houden :pGroetjes, Laurawww.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
Hey meid, fijn voor jou maar ik denk er het mijne van, van die winkel.Veel mooie praatjes en super (nep) vriendelijk, en een goede commissie opgestreken, of dat nu 4 uur of 6 uur duurt, commercieel zijn ze alleszins.Veel succes.
Hoi Melissa,Ik heb mijn kleedje daar ook gekozen.Ik had ook een afspraak gemaakt en ben er super geholpen. Nooit het gevoel gehad dat ze me wilden pushen om een bepaald kleed te kopen.Ik hoor idd ook veel negatieve berichten, maar ik denk dat die er over elke winkel wel zijn dus daar zou ik mij niet veel van aantrekken.Vicky15/05/2010
Hoi meid!Ook ik ben heel tevreden over Le Chapeau (Bree), ze hebben me van het begin tot het einde fantastisch geholpen! Toen ik mijn kleedje ging kiezen waren ze ook heel eerlijk over waar ik mee stond en waarmee niet. De retouches waren perfect gedaan, mede dankzij hen was ik een prachtige bruid!Groetjes,Liesejurgenenliese.bruiloftsite.nl
Hey,Kdenk wel dat het normaal is dat er ook slechte commentaren zijn over die winkel, dat heb je wel bij elke winkel he... De ene is er al wa beter geholpen dan de andere :)Kben er echt super content van! Oke, ze hebben wel hun typische verkoopstechnieken, maar dat hoort erbij he :) Ben al heel blij dat ik bijna allemaal mijn accessoires al heb! Dan moet ik nu niet meer beginnen zoeken. En ze houden het allemaal netjes bij tot je de volgende keer komt.Om het af te sluiten en te klinken op de koop kregen we zelfs een glaasje champagne aangeboden! Vond ik ook wel super hoor :)Ik raad het zeker bij iedereen aan! Maar best gewoon een afspraakje maken.Groetjes!
Hey,ben een hele reeks bruidswinkels afgegaan en had le chapeau tot de laatste gehouden omdat die zoveel keuze heeft en de verkoopster ad telefoon was ook erg vriendelijk. Heb uiteindelijk mijn kleedje ergens anders gevonden maar ben wel naar le chapeau Antwerpen gegaan voor de suite met veel verwachtingen maar we werden daar slecht behandeld (mochten niks aanraken) en ik ben blij dat ik daar nooit mijn jurk gekocht heb!Le chapeau Bree lijkt me wel een toffe winkel met heel vriendelijke mensen.Iedere winkel heeft idd wel onbekwaam personeel en zeer bekwaam personeel. Je moet geluk hebben daarmee.Groetjes.
Hallo,Ook ik heb mijn kleed bij Le Chapeau (Bree) gevonden.We zijn zeer goed ontvangen, ruime 3u tijd voor ons gemaakt en bij de aankoop glaasje champie aangeboden gekregen (vond ik nu wel geen overbodige luxe bij de aankoop van zo'n duur kleed).Ik moet nog voor mijn 1ste pas gaan in augustus dus ik ben benieuwd...Ik moet enkel de bustier verstellen dus ik hoop dat daar geen onnodige problemen van zouden komen...Ik ga er van uit dat we goed behandeld gaan worden...Veel succes iedereen.Gr.Tess