Nu Online
Momenteel zijn er 530 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal reagio Aarschot-Diest-Tienen

21-6-2009 15:06:52
Hallo mede-bruidjes :-)

ik ben sinds een weekje verloofd en de zoektocht naar een zaal kan beginnen. We zouden graag in mei of juni 2010 trouwen (de datum is niet zo erg van belang) in de regio Aarschot-Diest.

Ik had deze zelf al gevonden maar misschien dat jullie er ook nog andere kennen:

Schuttersveste in Rillaar
De Bourgondiër in Deurne (Diest)
Berkenhof in Molenstede
Sint Jansbergklooster in Halen
Sparrenhof/Hof ter Venne in Langdorp

Ibe
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 576

Kathleen
8-5-2010
 Meld misbruik21-6-2009 16:41:39

Proficiat met jullie verloving!

Hof te Rhode in Schaffen is ook nog een mogelijke optie. Wij zijn er pas nog naar een trouw geweest en dat was echt supergoed meegevallen...

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik21-6-2009 17:59:20

Ibe ,

Onze feest gaat door in De Waterhoek ik Geetbets! Super mooi en dik in orde allemaal. Wij trouwen zelf op 9 juli 2010 in aarschot!

Groetjes Dorien

Kelly
17-7-2010
 Meld misbruik21-6-2009 19:56:15

Wij trouwen op 17 juli 2010 en hebben ons avondfeest in het Lindenhof in Baal. We hebben er alleen nog maar goede commentaren over gehoord: mooie zaal, lekker eten, alles heel verzorgd.

Groetjes Kelly

Ellen
14-8-2009
 Meld misbruik21-6-2009 21:55:43

Ibe,

Proficiat met je verloving!

Wij trouwen op 14 augustus en of feest zal doorgaan in Hof Te Rhode in Schaffen. We zijn een aantal zalen gaan bezoeken, maar na het zien van deze zaal was onze keuze snel gemaakt! PRACHTIGE tuin, zeer vriendelijke mensen, en nog betaalbare prijzen voor het eten. We zijn ook een kijkje gaan nemen in het Sint-Jansbergklooster en dat was ook HEEL mooi en heel vriendelijke mensen. Maar uiteindelijk toch voor Hof Te Rhode gekozen.

Je kan altijd eens emailen naar zalen om een offerte aan te vragen hoor. Zo heb je een idee van de kostprijs enz. Dat heeft ons een aantal bezoeken gespaard.....

VEEL SUCCES!

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik22-6-2009 8:29:55

Sint Jansbergklooster is AF!! echt de moeite, wij hebben er in februari ons trouwfeest gehad, en het was geweldig!
groetjes,
Nele

Ashley
24-7-2009
 Meld misbruik22-6-2009 11:06:56

wij hebben het sparrenhog genomen. die zijn echt goed, lekker eten en zéér goede service.

Liesbeth
30-9-2009
 Meld misbruik22-6-2009 12:08:36

Ibe?? Ik ken maar één Ibeke en dan nog uit de buurt van Aarschot... Ben jij toevallig mijn ex-astyre-collega??

Groetjes,
Liesbeth

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik23-6-2009 9:41:39

Hey Liesbeth, jaja het is je ex-astyre collega! Ga je ook trouwen of zit je hier beroepshalve?

PS: De volgende reunië probeer ik zeker te komen!

Liesbeth
30-9-2009
 Meld misbruik23-6-2009 11:37:04

Haha! Wat een toeval... :)
Niks beroepshalve, wij trouwen op 12 dec. Wist niet dat jij ondertussen verloofd was? Hartelijk gefeliciteerd in elk geval en hopelijk tot gauw he!

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik23-6-2009 13:27:19

ik ben nog maar een weekje verloofd hoor :-) hij heeft mij gevraagd tijdens onze eerste vakantie op een turks strand onder de sterrenhemel...romantisch!

we zijn dus nog maar net begonnen met plannen, zelfs de datum staat niet vast (zal veeleer van de zaal afhangen vrees is)

Voor jou is de planning van je huwelijk natuurlijk een piece of cake ;-) veel succes ermee en als je tips hebt...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...