Terug naar overzicht
Bij mij is het omgekeerd: ik heb spijt dat ik het mijne daar niet gekocht heb, want mijn mama en mijn verloofde zijn daar super behandeld, veel beter als ik in mijn winkel.Valerie04/07/09
Oei, dat is een domper natuurlijk hé!Ik heb mijn kleed daar ook gekocht, dinsdag passen. Tot nu toe heb ik daar geen klagen van, maar ja, ik ben 1x daar geweest, op anderhalf uur had ik mijn kleed! Ik hoop dat ik dat niet voor ga hebben.En heb je het pas gekocht, of trouw je nu binnenkort?Enfin, je hebt je kleedje, bent er heel gelukkig mee, laat ze maar doen daar! Na de trouw hoef je er nooit meer te komen he!Veel geluk nog!www.saraenrodney.bruiloftsite.nl
Ik ben meegeweest voor de eerste pas bij een vriendin...Volgens mij heeft de uitbaatster (een blonde) een verschrikkelijk ochtendhumeur, na een half uurtje ging het al wat beter.Tijdens het kiezen bleek het wel goed meegevallen te zijn.De tweede pas is nog niet geweest, dus daar weet ik niets van.en inderdaad: na je trouw moeten ze je daar niet meer zien, en positieve reclame zullen ze van jou niet moeten verwachten.Hopelijk is het kleed wel heel in orde...
Kristien, ik weet uit zeer goede bron dat er een grondige reden was waarom je gevraagd is om terug naar de winkel te komen om zeker geen misverstanden te krijgen zodat ze uw kleed perfect konden vermaken op de gewenste lengte.Uiteindelijk was jij de persoon die niet goed wist wat ze echt wilde ofwel de sleep eraf of eraan en je 4x van mening veranderde.Ze willen enkel dat de klanten tevreden naar huis gaan met de gewenste service.En daarom is je ook gevraagd om langs te komen voor een definitieve beslissing te nemen.Uiteidelijk was je toch achteraf gezien tevreden??? Het resultaat is toch het belangrijkste en wij zijn allemaal ook maar mensen die hun uiterste best doen om het resultaat perfect te krijgen. xxxx
Wij hebben ook een zeer negatieve ervaring bij Boetiek Lief. Wel drie verschillende outfits gekocht voor drie verschillende familieleden, en telkens miserie! Retouches waren steeds maar niet in orde, of op een amateuristische manier uitgevoerd, waardoor we telkens moesten terugkomen. Maar het ergste was nog die arrogante en onbeschofte bazin! Hier zien ze ons (en heel de familie) duidelijk niet meer terug.