Nu Online
Momenteel zijn er 545 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal Gent

21-6-2009 21:53:46
Hallo bruidjes,

Wij zijn op zoek naar een feestzaal in het Gentse. Kasteel Van Zwijnaarde is wat te duur en Carlshof ook. Heeft iemand ervaring met het Parlement in Gent of kennen jullie nog een betere locatie die toch ook heel romantisch is? Alvast bedankt!!

Annick

annick

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1515

Jan

Meld misbruik21-6-2009 23:46:35

Annick, informeer eens bij de Roskam in Merelbeke of Het Pauwenhof in Destelbergen. Beslist aanraders! Veel suc6!

tami
26-6-2010
 Meld misbruik22-6-2009 9:33:20

Hi Annick,

de provincie Oost-Vlaanderen heeft feestzalen zat :

- Salons Caipirinha - Merelbeke
- Feestzaal Ten Dauwe - Aalter
- Braemhof - Gentbrugge
- Salons Roskam - Merelbeke
- Geuzenhof - Wetteren-Massemen
- Feestzaal Breughel - Lochristi-Beervelde
- 't Groenhof - Melle
- Kasteeel Coninxdonck - Gentbrugge
maar er zijn er nog veel meer.

De eerste 3 locaties zitten in prijs het beste (tssn 60 en 80 €/pers.- all in)
Al deze zalen heb ik via internet gevonden (o.m. op www.vanbelgië.be )
en ook via google ingetikt : feestzalen oost-vlaanderen.
Er is echt een ruim aanbod en voor elk wat wils.

Groetjes en sukses !

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik22-6-2009 11:09:43

Ik ben getrouwd in de Salon,s Caipirinha en mijn zus trouwt daar nu zaterdag. Een dikke aanrader! Echt waar: vriendelijk én behulpzaam personeel (je hoeft je van niets iets aan te trekken op je dag), schitterend eten (het regende complimenten bij ons), zeer mooie locatie, nu trouwens ook mét tuin,... Ik vind het super dat we zaterdag eens terug mogen gaan!!!
Succes met de zoektocht!

annick

Meld misbruik22-6-2009 11:21:14

Dank u wel allemaal voor de reacties, kzal een in mijn tuuteke stappen en eens gaan rondrijden...

Vele groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...