Terug naar overzicht
Annick, informeer eens bij de Roskam in Merelbeke of Het Pauwenhof in Destelbergen. Beslist aanraders! Veel suc6!
Hi Annick,de provincie Oost-Vlaanderen heeft feestzalen zat :- Salons Caipirinha - Merelbeke- Feestzaal Ten Dauwe - Aalter- Braemhof - Gentbrugge- Salons Roskam - Merelbeke- Geuzenhof - Wetteren-Massemen- Feestzaal Breughel - Lochristi-Beervelde- 't Groenhof - Melle- Kasteeel Coninxdonck - Gentbruggemaar er zijn er nog veel meer.De eerste 3 locaties zitten in prijs het beste (tssn 60 en 80 €/pers.- all in)Al deze zalen heb ik via internet gevonden (o.m. op www.vanbelgië.be )en ook via google ingetikt : feestzalen oost-vlaanderen.Er is echt een ruim aanbod en voor elk wat wils. Groetjes en sukses !
Ik ben getrouwd in de Salon,s Caipirinha en mijn zus trouwt daar nu zaterdag. Een dikke aanrader! Echt waar: vriendelijk én behulpzaam personeel (je hoeft je van niets iets aan te trekken op je dag), schitterend eten (het regende complimenten bij ons), zeer mooie locatie, nu trouwens ook mét tuin,... Ik vind het super dat we zaterdag eens terug mogen gaan!!!Succes met de zoektocht!
Dank u wel allemaal voor de reacties, kzal een in mijn tuuteke stappen en eens gaan rondrijden...Vele groetjes!