TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieve
1-9-2006
|
14-9-2005 8:11:01
Hey,
amaai, zeg, wat een chaos allemaal. Ik zou het toch niet zo leuk gevonden hebben hoor. Maar zo te horen ben jij zelf heel gelukkig en dat is het allerbelangrijkste!
Een dikke proficiat en geniet maar van je getrouwde leven! Lieve
|
|
Valerie
3-9-2005
|
14-9-2005 12:07:34
Met mijn verhaal wilde ik eigenlijk zeggen, ondanks kleine tegenslagen, was het een mooie dag. En wij kunnen nu al lachen met die 'chaos'. Wij hebben ondertussen al van velen het commentaar gekregen dat ze eigenlijk nog nooit zo'n plezant trouwfeest hadden meegemaakt omdat alles zo losjes was.
groetjes Valerie
Ik kan het maar niet laten om op dit forum te komen.
|
|
Katrien
26-8-2009
|
14-9-2005 12:33:17
Proficiat Valerie en Sander. Echt grappig hoe je dit verhaal hebt neergeschreven. Ik zie er ook wel het grappige van in hoor :-) Dat losse vind ik persoonlijk toch ook leuker dan iedereen op een rijtje zoals het hoort. Maar, dat van het herschilderen van de muren, da's er toch een beetje over he?!
In ieder geval, veel geluk en liefde in jullie verdere huwelijksleven!!
groetjes Katrien 30/9/2006
|
|
Vicky
9-9-2006
|
14-9-2005 12:49:43
Proficiat!
Echt leuk dat je je niet hebt gestoord aan de kleine dingen die mislopen, tis te hopen dat ik dat ook ga kunnen.
Groetjes
Vicky
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|