Nu Online
Momenteel zijn er 558 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

evenement

22-6-2009 9:08:43
hallo iedereen, ik deed eerder al een rondvraag wie het zag zitten om nog eens een avondje in bruidskleding door te brengen, we hebben beslist dat we zo een avond eens gaan organiseren, mensen dat een leuke naam hebben voor dit evenement mogen dat laten weten. Het moet een romantisch bal worden, nu gaan we op zoek naar de geschikte zaal en dj.
het is de eerste maal dat we dit gaan organiseren, we deden al meerdere evenementen maar nog niet zo iets, dus mensen, hou het in het oog, we laten jullie tijdig weten, waar, wanneer enz...
www.traiteurdeverleiding.be

heidi

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 340

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik22-6-2009 19:13:39

In welke regio zouden jullie dit door laten gaan?
Ben wel benieuwd.

groetjes, Carolina

heidi

Meld misbruik23-6-2009 9:17:04

de regio valt nog af te wachten, we gaan eerst op zoek naar een geschikte zaal, waarschijnlijk vlaams brabant of oost vlaanderen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...