Nu Online
Momenteel zijn er 535 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zaterdag 27 juni...

22-6-2009 9:57:43
Hallo,

Zijn er nog bruidjes die zaterdag trouwen? Hoe zit het met de zenuwen?
Bij mij zijn ze goed aanwezig en maak me nu echt wel zorgen om het weer..ONWEER????
:'(

toch maar duimen en vele kaarsjes laten branden dat het goed zal komen...

Claudia
27-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 444

Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik22-6-2009 10:59:04

Hallo claudia,

ook wij trouwen volgende zaterdag in hasselt en ik was ook wel ongelukkig met het weerbericht vanmorgen! nu troost ik mij met twee dingen: een week op voorhand hebben ze nog geen correcte voorspellingen dus dat kan nog veranderen. en als het echt warmteonweer is, dan is dat pas late namiddag - vroege avond.
en voor de rest duim ik heel hard en volg ik de voorspellingen!

Nathalie
27.06.2009

Claudia
27-6-2009
 Meld misbruik22-6-2009 11:19:01

hey Nathalie, wij trouwen ook in Hasselt :o)
kwart voor 12 stadhuis mss komen we elkaar nog wel tegen..
wens jullie een hele mooie dag toe !!

Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik22-6-2009 11:26:32

Hey hey

Nog een bruidje van 27 juni :)
De zenuwen beginnen toch ook een beetje hoor... Ik kon gisterenavond maar niet in slaap geraken...
Het weer moeten we toch afwachten hé! Duimen maar dat als het toch moet onweren, dat het dan idd maar in de late namiddag is :)

Vele groetjes

Ellen
27 juni 2009

Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik22-6-2009 11:28:12

hoi claudia,
wij trouwen om 12u dus de kans is vrij groot dat wel elkaar wle zullen zien ;)

verder begin ik wel last te krijgen van zenuwen. ik hoop ook dat alles goed gaat om hassel stad in te rijden met de braderie en dat ze centrum dan meer afsluiten...
heb jij daar wat rekening mee gehouden?

Groetjes,
Nathalie

Claudia
27-6-2009
 Meld misbruik22-6-2009 11:39:52

@ Nathalie Ik hoop maar gewoon dat ze aan hzet stadhuis ni hebben afgesloten aangezien je toxh normaal langs de andere kant binnen moet rijden.

Allez zal eens goed kijken of ik het koppeltje na ons zie :o)Waar gaat jullie feest door?

@Ellen ; ik heb deze nacht ook heel moeilijk geslapen. hoop dat dit niet de rest van de week zo gaat zijn..;

Sofie
29-6-2009
 Meld misbruik22-6-2009 12:43:18

Hallo Claudia,

Wij trouwen ook volgende zaterdag de 27ste juni maar dan in Brugge.
OOk ik volg met spanninbg het weerbericht op. Het zal in ieder geval zwoel en warm zijn maar hopelijk blijft het overdag droog!

groetjes
Sofie

Bij ons totaal geen zenuwen, integendeel hoe meer alles geregeld is en in orde is, hoe geruster ik word!

Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik22-6-2009 13:47:47

Hoi hoi,

Ook onze grote dag in Oostkamp/Brugge hihi. Had het zelf ook al voorspeld: warm weer deze week in België betekent gedonder in t weekend. Hihi, goh ja, zolang er geen wolkbreuk is tijdens de foto's ben ik al heeeeel content.

Ik begin nu ook echt wel zenuwen te krijgen, heb ze nogthans lang kunnen uitstellen en vooropgeschoven, maar nu het deze week is: fieuw :-).

Veeeel succes medemeiden!

Rebecca
27/06/09

cindy
26-6-2009
 Meld misbruik22-6-2009 15:43:39

Hey,

Wij trouwen de dag ervoor. Ja het weer ziet er niet al te best uit , maar daar kan je hier toch niet op rekenen. Gewoon er het beste van maken!

Groetjes
cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...