Terug naar overzicht
Hoi HanneloreIk zit al redelijke tijd op deze site en je bent de eerste die net als ik op 3 oktober trouwt! (mss zijn er nog anderen maar daar weet ik nog niets van).Wat moet ik nog regelen, mijn trouwringen, bloemist, de organisatie van de dag zelf.Maar ook bijvoorbeeld het afwerken van onze uitnodigingen (het ontwerp is af, nu nog de tekst uitschrijven en printen), menu kiezen, openingsdans uitwerken, geschenkjes voor getuigen/ouders/uitgenodigden vinden. Misboekje printen in 100tal exemplarenIk denk dat ik nog wel eindje kan doordoen, maar de grote dingen zijn in orde: kerk/gemeente/feestzaal/liveband/catering/fotograaf/ceremoniemeester/vervoer/fotolocatie/...Hoever sta je misschien?Succes daarginds en veel plezierGroetjesKatrien(Nog 103 dagen ;))
hallo,wij trouwen ook op 3 oktober en het zal er nu vlug gaan zijn. de meeste zaken zijn geregeld. nog de bloemen en huwelijkskaars enzo. menu ligt vast. en morgen krijgen we de uitnodigingen die zullen verstuurd worden eind juli denken we.groetjes vanessa