Terug naar overzicht
Hoi Karen,Wij zijn nog niet naar een feest geweest in 't Driessent dus daarmee kan ik niet helpen, maar wij houden ons feest in 'De Baenwinning'. Ook een feestzaal van Bart Claes. Ik heb toch al veel positieve dingen gehoord over al zijn feestzalen.groetjesKim01/08/2009
Dag Karen,Een trouwfeest heb ik er zelf ook nog niet meegemaakt, maar we hebben er wel al een heel aantal familiefeesten gehad. Telkens was alles tot in de puntjes verzorgd. 't Driessent vind ik een prachtlocatie, de baenwinning zat ons iets tegen qua eten. Maar dat zijn mijn persoonlijke ondervindingen... Groetjes Sara08/08/'09
Hoi meid!Wij hebben ons trouwfeest gedaan in De Baenwinning (ook een zaal van Bart Claes) en het was AF van het begin tot het einde! We hebben langs alle kanten complimentjes gekregen dat het zo chic, lekker en verzorgd was!Met een zaal van die organisatie weet je dat je goed zit!Groetjes,Liesejurgenenliese.bruiloftsite.nl
Wij hebben een feest gehad in t'Driesent in Diepenbeek. Het was goed,maar van het eten had ik meer verwacht, het was niet slecht maar ook niet lekker(3 gangen aan tafel). Het dessert buffet met reuze fontijn vondt ik wel Super. De sfeer moet je zelf maken hé!!!Veel plezier!
Alvast bedankt voor de reacties! Weet iemand of de DJ van de zaal goed is?
Hallo,Wij waren ook onder de indruk van 't Driessent, prachtige tuin en piekfijne zaal.Weet er misschien iemand hoe lang de optie op een zaal van Bart Claes loopt? Is dit 2 weken, of langer/korter?En moet je ook huurprijs van de locatie betalen op een zaterdag buiten het hoogseizoen?
Ik heb van hen een papier gekregen waar op staat dat in het laagseizoen (van oktober tem april) de prijs op zaterdag € 750 bedraagt ipv € 1250 in het hoogseizoen (op vrijdag in het laagseizoen wordt geen huur aangerekend).