Nu Online
Momenteel zijn er 435 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

annulatie reis omwille van huwelijk

22-6-2009 13:56:00
Beste bruidjes,
begin dit jaar hebben wij een weekje tussenuit gepland, toen nog niet wetende dat we gingen trouwen. In maart heeft mijn ventje me ten huwelijk gevraagd, en hebben we de datum 5 september gekozen, omwille van de mogelijkheid op mooi weer, maar ook omdat heel veel van onze andere weekends, en die van de mensen van onze suite (zussen, getuigen, ...) reeds bezet waren.
onze vakantie was gepland 21 tem 28 augustus. In eerste instantie vond ik dit geen probleem.
Nu dat de trouw dichterbij komt, zie ik het niet meer zitten om de week voor ons huwelijk op reis te gaan, en heb ik besloten om onze reis door te verkopen aan iemand (neen, we hebben geen annulatieverzekering...) We verkiezen eerder om dan nadien op huwelijksreis te gaan.
Het gaat om een staancaravan op een camping van Vacance Soleil in de Loire streek (zeer mooi streek!)in Frankrijk (4u rijden) Het is een luxestaancaravan, met eigen badkamer en keukentje, en voor 4personen slaapplaats (2slaapkamers). Het park (11ha groot en 4*) heeft vanalles van sportaccomodatie (tennis,sauna,fitness,fietsverhuur,WiFi) binnen en 2 buitenzwembad,restaurants, speeltuin en is vooral kindvriendelijk. het gaat over de periode van 21 tem 28 augustus. Je kan in de omgeving schitterende fietstochtjes maken doorheen de Loirestreek = kasteeldomeinen.
Voor 250€ verkoop ik deze vakantie door.
Iemand van jullie interesse, dan kan je me mailen op
breezerenbenji@hotmail.com

Groetjes
05/09/2009

ariadne
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 408

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...