Terug naar overzicht
Hallo,Wij geven 2 champagneglazen met daarin onze namen en onze trouwdatum gegraveerd en daarbij een fles champagne. Zowel de ouders als schoonouders lusten dat graag en de glazen zijn toch blijvend. Na de trouw geven we hen ook nog een foto die we laten vergroten. Wij weten nog niet juist of we de glazen 's avonds geven of in de kerk.Mss heb je wel iets aan ons ideetje.Groetjes,An & Tom 24.09.05
Hey,wat een leuk idee! Waar kan je zo'n glazen laten graveren?Lieve
hey,wij hebben zo van die twee spiegeltjes laten maken voor de vrouwen en daar op onze naam en trouwdatum en voor onze vaders hebben we een soort van balpennenset gekocht en daar ook onze namen en trouwen laten op graveren.groetjes sarahgetrouwd op 17/06/2005
Hallo Lieve,Wij hebben onze glazen laten graveren bij 't hieltje. We hadden eigen glazen, maar die konden ze wel niet graveren. Bij Macquoy in Antwerpen doen ze het ook en daar kan je wel je eigen glazen laten graveren. Ik weet niet van welke regio je bent, maar in de goudengids - graveren - ingeven en je krijgt een hele lijst 'graveurs'.Groetjes,An & Tom
Op het feest zelf gaven wij niets. Wij geven nadien hun vergoting foto (naar keuze) + bijhorende kader om op te hangen. Ze hebben het zelf voorgesteld.
Hoi,Een vriendin van mij had een mooie verloofdenreportage van ons gemaakt. k Heb dan een leuke kader gekocht voor 4 foto's. Mijn ouders hebben 1 foto van mij en 3 van ons tweetjes, mijn schoonouders.. eentje van hun zoon en 3 van ons tweetjes. We hebben dit afgegeven met een gedichtje (danktekstje). Ze waren er heel blij mee.Veel succes!An
allemaal heel erg bedankt voor de respons!!ik vind jullie ideeën zeer leuk zijn en ga het met mijn aanstaande(klinkt raar!) eens bespreken.toch nog eens bedankt om te reageren,Leen