Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Juiste volgorde van reserveren

22-6-2009 21:54:52
Hoi hoi

Wij zijnnet begonnen met plannen, maar zitten al met een eerste vraagje... Wat is de juiste volgorde van reserveren? Ga je eerst langs het stadhuis om alles vast te leggen, of eerst angs de kerk, of reserveer je eerst een zaal? Weet niet goed waar te beginnen ...

Al mercikes!

Lynsey
10-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 774

Ineke
22-8-2009
 Meld misbruik22-6-2009 22:00:44

je begint best eerst met de zaal. daarna kan je je datum gaan reserveren in het stadhuis en de kerk.

groetjes

Mandy
10-4-2010
 Meld misbruik22-6-2009 22:42:24

Wij hebben eerst de zaal vastgelegd.
Daarna het gemeentehuis gereserveerd (is een jaar op voorhand vandaar)
En dan pas de kerk.
Wij trouwen op 10/04/2010!

Groetjes en veel succes met de voorbereidingen! Geniet ervan!

Ilse
10-4-2010
 Meld misbruik23-6-2009 9:20:24

Wij trouwen ook op 10 april 2010! :-)
Wij hebben eerst de feestzaal gezocht, daarna de gemeente, de fotograaf en de DJ.

Grtz!!
Ilse

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik23-6-2009 10:27:48

Hallo,

Wij hebben eerst de zaal vastgelegd maar wel navraag gedaan bij de gemeente mits wij trouwen op 14/05/2010.

Gwen

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik23-6-2009 13:11:42

Dat hangt een beetje van je gemeente af. Bij ons kan je pas 6 maanden op voorhand je datum reserveren en voor de kerk moet het minstens 6 maanden ervoor zijn dus wordt het voor ons: feestzaal,kerk en gemeente en daartussen natuurlijk vervoer, fotograaf, DJ...

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik23-6-2009 13:44:00

Wij hebben ook eerst de feestzaal vastgelegd, dan bij de pastoor gehoord en dan het gemeentehuis vastgelegd.
Onze pastoor was op de geliefde datum met vakantie dus hebben we alles een week uitgesteld.
En houd zeker rekening met de uren die nog in de kerk beschikbaar zijn, want ze houden ook altijd nog anderhalf uur vrij voor eventuele begrafenissen.
Dus best eerst horen bij je feestzaal, dan kijken of de pastoor vrij is en welk uur de mis gehouden kan worden, en daarop het uur van het wettelijk huwelijk afstemmen, omdat je hierbij meer speelruimte hebt omdat het hoop en al een kwartiertje duurt.

Lindsay
16-7-2010
 Meld misbruik24-6-2009 19:04:34

Hmm, als ik dit allemaal zo lees heb ik het toch een beetje verkeerd aangepakt.
Ik ben eerst bij de gemeente geweest, dan de kerk, dan de fotograaf en pas een week geleden de zaal. Maarja, ik ben ook al sinds februari dingen aan het regelen en we trouwen pas in juli 2010 dus had ik eigenlijk tijd zat. Heb mij eigenlijk niet zoveel aangetrokken van de 'juiste' volgorde.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...