Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolocaties binnen omgeving herentals

23-6-2009 9:31:59
Hey iedereen,

Voor de buitenlocaties voor onze foto's hebben wij de toeristentoren in herentals gekozen en de jachthaven.
Maar wij trouwen in oktober, dus moeten zowiezo voor de zekerheid binnenlocaties voorzien.
Dit vind ik echt heel erg moeilijk, vreselijk.

Heeft er iemand ideeën?

Daisy

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 444

Nele
6-6-2009
 Meld misbruik23-6-2009 16:23:36

Hoi Daisy,

Wij zijn op 6 juni getrouwd in Herentals en hebben geluk gehad dat we geen buitenlocatie nodig hadden. Onze foto's zijn aan La Paige (ook in de tuin achteraan) en in het begijnhof genomen. Ze waren super!
Voor binnenlocaties hadden we zelf geen idee,maar onze fotograaf dacht aan het station, intratuin,...

Hopelijk heb je de buitenlocaties niet nodig.
groetjes en geniet ervan!

Daisy

Meld misbruik23-6-2009 22:31:26

In het begijnhof gaan wij ook enkele foto's laten trekken, want wij trouwen daar in de kerk, dus de foto's met de suite en zo worden al zeker daar getrokken.

en dikke proficiat hé!
Ik hoop dat het bij ons ook vlug zover is :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...