Nu Online
Momenteel zijn er 686 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Winterbruidjes?

23-6-2009 11:01:24
Hello,

Het forum zit vol zomerbruidjes, maar wie trouwt er net als ik in de winter?
Hoe ver staan jullie? En werken jullie rond een thema?

Groetjes,
Nicky
28/11/2009

Nicky
28-11-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1266

Sophie

Meld misbruik23-6-2009 11:04:44

Hye Nicky

ik ben een ook winterbruidje. Wij gingen normaal als thema halloween kiezen omdat we ook op die datum trouwen maar hebben dan beslist om zonder thema te trouwen.
We hebben al alles geregeld behalve de notaris en het menu kiezen we pas in september.

groetjes

Sophei

Cindy

Meld misbruik23-6-2009 13:01:00

Wijn trouwen 31 oktober, de checklist staat op onze site. Momenteel zijn we vooral aan de uitnodigingen bezig, die moeten binnen 4 weken af zijn (daarna drukker in verlof) en eigenlijk hebben we nog niets, alleen de foto's maar we weten nog niet hoe we ze gaan uitwerken.
Voor de rest denk ik dat we redelijk op schema staan.
groetjes

http://www.kimencindy.bruiloftsite.nl

katelijne

Meld misbruik23-6-2009 14:31:10

wij trouwen ook in de winter (alé ja, toch bijna winter), nl 12 december.

We hebben al:
- trouwkleed + schoenen + juwelen bruid
- ringen zijn besteld
- we zijn vorige week getrouwd voor de wet
- kostuums voor de suite (en een bruidsjongetje) zijn gereserveerd
- zaal, dj, fotograaf liggen vast
- bloemist is geboekt, maar we hebben de bloemen nog niet gekozen (doen we pas na de zomer)
- kleedje bruidsmeisje
- kapper en visagiste zijn vastgelegd

nog te doen:
- drukwerk
- misboekje maken
- huwelijkskaars bestellen
- tafelthema uitwerken
- kleren bruidegom!!!
- menu gaan bespreken
- openingsdans zoeken

dat is het zowat denk ik
en jullie?

Tamara
27-11-2009
 Meld misbruik23-6-2009 19:04:17

Wij trouwen op 27-11-2009 en hebben eigelijk alles al geregeld.
Alleen de bloemen nog niet en dat doen wij ook pas na de zomer want ander seizoen zijn andere bloemen denk ik.
En de kleren van mijn mannekes die zijn bijna 3 en groeien nog erg snel dus kan ik niet voorspellen welke maat dat moet gaan worden.
Dat gaan wij in oktober doen.
Wij hebben niet echt een thema word gewoon romantisch traditioneel.
Ik heb wel een bolero voor boven mijn kleedje ook in de styl van het kleed.
Ik heb er erg veel zin in en de dagen gaan gelukkig erg snel.

heidi

Meld misbruik24-6-2009 9:17:29

mijn zus gaat ook in de winter trouwen, wel pas in 2011, ik help ze mee, we werken niet in thema maar in kleuren, bordeaux rood, zilver, zwart. warme kleuren. zij wil een kleedje in bordeaux en ze zou graag een dresscode opleggen voor de feestvierders, ze zou graag hebben dat deze in het zwart komen zodat zij opvalt.

joke
12-12-2009
 Meld misbruik24-6-2009 10:03:19

Hey Nicky,

Wij trouwen 12 december. Deze datum is ook al eens voorgekomen bij deze reacties heb ik gezien :-) Met de voorbereidingen zitten we goed op schema denk ik : de band is geboekt, zaal, mijn kleed, huwelijksreis, fotograaf en visagiste.
Wij werken rond het thema kerst.
Hoe staat het bij jullie?

Groetjes!

Nicky
28-11-2009
 Meld misbruik24-6-2009 10:14:30

Hallo,

Mmm, als ik dat allemaal lees, dan zitten we toch een beetje achter...

Al in orde:
-zaal
-stadhuis
-kleed besteld
-fotograaf

Mee bezig:
-vrijzinnige ceremonie
-visagiste en kapster aan 't zoeken

Nog niets voor gedaan:
-kostuum bruidegom
-schoenen en accessoires bruid
-uitnodigingen
-ringen
-openingsdans (moeilijk moeilijk)
-alle andere muziek kiezen
-notaris
-misschien videograaf
-bloemen

Wij hebben ook niet echt een thema, maar ik wil wel iets doen met de kleur rood. Nu nog mijn aanstaande overtuigen ;-)

Liesbeth
30-9-2009
 Meld misbruik24-6-2009 12:24:09

Hoi Nicky,

Wij trouwen ook in de winter, op 12 dec zoals Joke en Katelijne. En maak je maar geen zorgen over niet op schema zitten, want wij moeten nog ongeveer alles doen...

Wat vast ligt is:
- zaal + catering
- fotograaf
- kerk
- bloemen
- vervoer hebben we niet nodig (zaal en kerk liggen naast elkaar; je kunt gewoon een pad volgen als je uit de kerk komt, is maar 20m)

Aan opsommen wat we nog niet hebben, zal ik maar niet beginnen zeker :)
Zal wel in orde komen, we zijn allebei niet echt stresskiekens en projecten organiseren is m'n job, dus we maken ons geen zorgen.

Wij hebben wel een thema: jaren '50. Je weet wel, New York in de fifties, veel bling, champagne in coupes, frank sinatra, beetje dixieland, haartjes à la mis-en-plis, audrey hepburn, grace kelly, lange handschoenen en veel satijn, mannen met driedelig pak (ventje wilt zelfs hoed haha)... kortom het moet een "ratpack" feestje worden. En dat in de kerstsfeer natuurlijk. Er komt een gigantische kerstboom (zo'n 3 à 4m hoog) met rood en goud, helemaal ouderwets en bling zoals het in ons thema hoort. Onze bedankjes (nog geen idee welke) gaan allemaal als cadeautje onder de kerstboom liggen. En voor de vrijgezelle vriendinnen hangen we misletoe :)

Dat is het zo'n beetje. Aanvullende ideetjes zijn natuurlijk altijd welkom hehee...

Groetjes,
Liesbeth

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...