Terug naar overzicht
Ik trouw dan ook...Tis toch wel erg he, die weervoorspelling :-(
hei,Ik heb al gelezen dat trouwfoto's met paraplu en witte laarzen voor de bruid ook mooi kunnen zijn... misschien het overwegen waard.Toch hoop ik dat het zonnetje van de partij gaat zijn bij jullie.Tine 28/08/09
Dames damesNiet panikeren :-)Ik trouw ook zaterdag maar als er staat dat er onweer zal zijn en dat er veel kans is op buien dan wil dat wel zeggen warmteonweders (bij 27 graden) en die zijn meestal 's avonds en 's nachts! Ik zou nog rustig blijven en mooi weer verwachten hoor overdag!Laat me dan maar even optimistisch zijn! :)Nathalie 27.06.09
Hey,Mijn nicht had foto's in de voetgangerstunnel in Antwerpen en in het museum voor schone kunsten. Waren hele mooie foto's trouwens. Maar ik duim toch voor jullie mee voor mooi weer hoor!Groetjes,Evelien
Hi Eef,voor Antwerpen zou ik zonder aarzelen als binnenlocatie het Centraal Station nemen : gewoon prachtig toch en zoveel mogelijkheden met al die trappen !Helaas ken ik de overige gemeenten niet voldoende om je nog een locatie aan de hand te doen... Wanneer er regen voorspeld wordt, voorzie gewoon paraplu en regenjas. Meestal heb je die dan niet nodig. Maar het is bijna altijd wanneer je ze niet bij hebt dat je er donder op kan zeggen dat het regent !Gewoon voorzieningen treffen en voor de rest afwachten wat het wordt. Méér kan je er toch niet aan doen, hé. Laat er alvast je dag niet door vergallenen troost je met de gedachte dat een beregend huwelijk een gelukkig huwelijk is :) Groetjes
ik trouw ook zaterdag en blijf hopen op een stralende dag.Vanaf 20uur. mag het dan van mij doen wat het wilt :)
En de weerman heeft (weer eens) ongelijk gekregen. Hier in Hasselt en in Schaffen was het een prachtige dag.Het onweer dat rond 8 uur losbarste was zelfs een welgekome afkoeling :o)