Nu Online
Momenteel zijn er 515 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie heeft ervaring met grote receptie ipv avondfeest?

23-6-2009 14:06:52
Hoi
wij willen trouwen op 14/05/2010. Aangezien wij 3 kindjes hebben, die wij graag bij heel het gebeuren willen betrekken, zijn wij niet van plan een receptie en groot avondfeest dat tot in de vroege uurtjes duurt, te geven. Daarom zouden wij graag een grote receptie geven, zonder nachtgebraak en met kinderanimatie. Heeft iemand daar ervaring mee? Waar kan ik daar meer info over vinden?

groetjes,
cynthia

cynthia
14-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1045

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik23-6-2009 19:34:09

he cynthia, wij hebben een dergelijk trouwfeest gehad!

We hadden wel een walking dinner ipv een receptie.

Voor de kindjes hadden we een kindertent geplaatst, ballenbad, springkasteel. We hadden ook meisjes die de kids moesten animeren. (maar die amuseerden zich zo ook wel)
Maar vond die meisjes wel goed omdat ze mijn eigen zoontje ook in de gaten hielden.

Voor de kids hadden we frietjes, bitterballen, ijsjes, chocoladefontein

Ons feest was om 24 afgelopen. De mensen met kindjes bleven ongeveer tot 22u30

Ons feest begon al wel om 15 uur.

Laat maar weten als je nog vragen hebt!

o ja, in het begin keken de mensen wel raar op toen we het hadden over ons 'dagfeest' Maar uiteindelijk was iedereen super positief.

Zeker over het feit dat de kids erbij waren en dat de mensen ze van hele dag niet hebben gehoord. Zodat ze rustig konden feesten.

inge
27-6-2009
 Meld misbruik24-6-2009 9:56:39

Goh ja, dat is een beetje persoonlijk en afhankelijk van waar je woont, en in welk seizoen je trouwt.
Wij trouwen nu zaterdag, en geven een grote receptie aan een buitenverblijf. Wij hebben een dixiebandje gehuurd, een strand aangelegd, tentjes geplaatst , de traiteur doet hapjes en broodjes.
Tap gehuurd, koelingen gehuurd. De traiteur brengt 2 dames mee die hapjes opdienen, 2 kennissen van ons komen ook nog opdienen. (drank)
Het vraagt wel enorm veel werk hoor, maar ik denk dat het supergezellig gaat zijn.
Je bent natuurlijk wel zeer afhankelijk van het weer. Dus duimen maar.
Ik hoop dat ik je een beetje kunnen helpen heb.
Veel succes!

cynthia
14-5-2010
 Meld misbruik24-6-2009 14:32:47

Sarah,
ja zoiets bedoel ik helemaal!!!
Grandioos!

cynthia
14-5-2010
 Meld misbruik24-6-2009 16:24:43

Sarah
in welke omgeving woon jij? Welk soort locatie hadden jullie?
Wij wonen in de omgeving van Westerlo.

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik29-6-2009 10:30:21

dag cynthia,

wij zijn van turnhout en zijn getrouwd in de savoury in turnhout.

We hadden maar een 60 volwassenen en een 12-tal kindjes.

Buiten hadden we wel tentjes gezet, een champagnebar en zo'n ouderwets ijskarretje.

We hadden trouwens ook een dixieband bij de ontvangst. Was wel eens leuk.

laat maar weten als je nog vragen hebt

sarahvannoppen@hotmail.com

gr

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...