Terug naar overzicht
Dag Heidi,je moet nu wel even op een roze wolkje leven! Ik kan me voorstellen dat het een mooi moment is:-) Jammergenoeg moet ik nog een paar maanden wachten.Geniet er alvast van.Groeten,Eva
Hey, jazeker op een roze wolk! En ik maar denken dat bruidjes konden overdrijven :-)Gelukkig heb ik dat kleed bij mijn ma hangen anders zou ik er niet van kunnen afblijven:-)En nu maar volop genieten...Groetjes
Dag Heidi,Mmm binnen een maand is het mijn beurt om m'n kleedje af te halen... Kan ook al nie meer wachten! Ik kan me voorstellen dat je super gelukkig bent hihi... Mogen we weten van welke collectie het kleedje is? :) Ben nieuwsgierig... Groetjes Sara08/08/'09
Hey Heidi! Leuk he!Ik heb het mijne gisterenavond nog eens volledig aangepast, met schoenen, kettingke...Ik twijdelde zo erg, dat ik ervan droomde ;-)Mijn ma was ook eventjes gekomen, en heeft me gerustgesteld!Het zag er echt mooi uit!Wanner trouw je?Grtzz, Inge (27/6)
Hoi dames, ik trouw op 4 juli en het is een kleedje van Nicky Vankets white couture collectie. Een speciaal modern kleedje...Groetjes.
Thx voor de info!Als de dag voorbij is, niet vergeten foto's te plaatsen! Ik ben altijd benieuwd naar de bruidjes en hun kleed... :)Veel succes nog met de voorbereidingen en geniet ervan!Sara08/08/'09
Hela,Ben gisteren ook mijn kleedje gaan passen en afhalen. Er moest eigenlijk ook niet veel aan veranderen. Dan meegegaan naar mijn mama om het daar mooi open te hangen en te beschermen tegen zon enzo. En morgenavond mag ik slapen in de kamer waar het kleedje hangt, erg leuk. Best inderdaad dat het bij mijn mama hangt, zou er ook steeds naar gaan kijken hihi.Ook nooit gedacht dat ik zoveel blabla over een kleed ging maken!Geniet ervan!Succes!Rebecca27/06/09