TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tom
|
25-6-2009 18:09:21
Dag Ariadne
Als je op zoek bent naar achtergrondmuziek voor op jullie receptie, kijk dan ook zeker eens op www.almostswinging.tk , de site van The Almost Swinging Jazz Band. Wie weet kan dit jullie ook wel op ideeën brengen.
Hartelijke groeten, Tom
|
|
Natalia
|
27-6-2009 0:02:40
Beste Ariadne, Zangeres Alina kan dit zeker heel goed doen, kijk even op www.alina.be Groetjes
|
|
Kris
|
30-6-2009 16:10:27
Beste Ariadne,
Met Art-Times verzorgen wij wel muziek voor vieringen, recepties als avondfeesten. Wij spelen zélf, maar hebben ook een ruim aanbod van muzikanten, bands en andere bezettingen. (basisbezetting met piano, gitaar, zang of piano, viool, zang, blazerskwintet, strijkkwartet,...samen met jou zoeken wij naar een mogelijkheid (ook voor uw budget)
Maar als u op zoek bent naar een "zangeres" is misschien onze basisbezetting met piano, viool en zang de ideale bezetting voor een intieme sfeer. (Het spreekt voor zich dat muzikanten tijdens een viering of een receptie zich op de "achtergrond" bevinden, hun taak is de mooie momenten d.m.v. livemuziek in de verf te zetten) Wij werken steeds met professionele (conservatoriumgeschoolde) muzikanten waardoor de kwaliteit zeker gegarandeerd is.
Belangrijk om weten is ook dat alle liederen vrij te kiezen zijn, en dat wij door middel van een afspraak steeds u kunnen begeleiden in het maken van die keuze. Ook is het steeds mogelijk om ons live te komen beluisteren en dat wij liederen voorspelen om u te helpen in de liedjeskeuze.
Indien u meer informatie wenst, of ons wil komen beluisteren, mag u ons altijd (vrijblijvend) contacteren.
Vriendelijke groeten,
Kris
www.art-times.be info@art-times.be
|
|
sarah
|
2-7-2009 0:24:25
Hallo,
Ik ben een zangeres die graag zou zingen op jou bruiloft. We zijn maar met zen 2tjes, zang en gitaar. Dus eerder achtergrond gericht. het zijn Mooie rustige nummers, die je met ons samensteld, die vrij puur gebracht worden. Alleen zang en gitaar... ik, Sarah ben 23 en zing al zeer lang en Carlos, 27 en speelt prachtig gitaar. hier kan je een eigen nummer van ons horen, om een idee te hebben van hoe we klinken.
http://www.youtube.com/watch?v=nAZVO9YXErg
Natuurlijk zingen we op jou bruiloft covers die we met jou samensellen.
Alvast bedankt en veel geluk,
groetjes Sarah
sarahbudts@gmail.com
|
|
Wouter
|
2-7-2009 10:22:55
Geen zangeres, maar misschien iets voor jullie: www.duas.be
|
|
ilse
|
3-7-2009 16:05:00
Hallo trouwertjes!
Wij zijn drie jonge muzikanten uit Vlaams-Brabant. Ilse: zang + gitaar, Steve: zang + gitaar, Bram: piano + gitaar
Zoekt u een opgewekt, enthousiast en muzikaal trio…dan bent u bij ons aan het juiste adres. We hebben reeds een mooi repertoire opgebouwd en staan steeds open voor jullie eigen inbreng!
“Laat dat huwelijk maar komen, zou ik zeggen!”
Groetjes, Ilse, Steve en Bram Voor meer info: ilse_herinckx@hotmail.com
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
30-7-2009 17:54:33
Hey,
Ik werk samen met een professionele pianist en de muziek die wij brengen is een ondersteuning van jullie mooiste moment. Jullie staan zowiezo in het middelpunt. Een voorsmaakje vind je op www.myspace.com/jozefiendefeyter
Voor meer info kan je me mailen jozefiendefeyter@hotmail.com
Groetjes en veel succes, Jozefien
|
|
Red
|
11-8-2009 15:50:08
Hoi, Ik werk samen met een pianist en kan dit zelfs uitbreiden tot meer als daar vraag naar is. http://nl.netlog.com/red_junes Ik ben al jaren actief als zangeres, solo, duo trio of met orkest. Wat jij vraagt doen wij regelmatig en we houden ons helemaal op de achtergrond, zodat jou genodigden rustig kunnen praten ZONDER dat de muziek of de stem het geheel overstemt. Wij kunnen allerlei genres brengen, van jazz, blues, slows enz... Verdere info email redjunes@hotmail.com GSM 0488 286 660
Alvast proficiat en hopelijk tot binnenkort Groetjes
Red Junes
|
|
Andrea
|
24-9-2009 15:51:07
Hallo, wanneer vind die trouw plaats!! Ben beginnend zangeres met rustig muziek , ik ga binnenkort een site plaatsen en mijn zangcoach en ik hebben beslist dan toch te beginnen voor recepties te zingen! Ben alleen en muziek komt van Band. Verschillende genres, meer pop en slows en ook verschillende talen, engels en duits. Jullie mogen ook graag zelf een repertoire samen stellen die jullie ligt.
Groetjes Andrea
|
|
Gabriella
|
27-10-2009 15:02:28
Beste Ariadne,
Indien je nog geen zangeres hebt gevonden, dan wil ik je refereren naar de volgende link: http://www.youtube.com/watch?v=LG8HXwtpNkY
Misschien dat dit iets is waar je op zoek naar bent? Uiteraard is het mogelijk met pianist en anders met geluidsman en tapes.
Groet, G
|
|
lizeth
|
3-12-2009 20:11:29
hallo,
Je kunt eens kijken op www.losttracks.be een semi-akoestisch trio bestaande uit een zangeres, gitarist en toetsenist.
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|