Terug naar overzicht
Hey,Ik heb een keimooi wit zomerjurkje zien voorhangen bij Olivier Strelli. Niet direct de goedkoopste winkel natuurlijk maar wel een mooi kleedje ;-)Evelien
Als het toch een beetje specialer mag zijn, kn je altijd naar P&C gaan. Daar hebben ze een 'galalijn'. Ik heb er al eens een kleed gekocht voor het huwelijk van mijn schoonvader. Ze hebben er in een heel deel kleuren. Uit 1 geheel of rok en topje.Veel plezier met de zoektocht,Kim
Je moet eens surfen naar de website van 'Mais il est où, le soleil?'. Super mooie mode,echt waar!
Misschien iets van het merk Stills? In de Nationalestraat in Antwerpen hebben ze een winkel, maar het merk wordt ook bij boetieks verkocht. Prijzen voor een kleedje liggen rond 200 euro, denk ik.
HeyIk heb gewoon een wit rokje bij den inno gekocht en een roos t-shirtje en oranje bloesje bij de esprit. Ik wilde eerst ook een kleedje maar die er nu hangen staan me niet echt.Groetjes, Laura
Mijn schoonzusje kocht haar suitekleedje in een winkel 'Life Style' in de sint-niklaasstraat in Gent. Da's ene straat die evenwijdig loopt met de Veldstraat (waar de united brands ook is).Daar hebben ze ik-weet-nie-hoe-schone kleedjes, die ze op maat maken, in de kleur die je wilt voor ongeveer €200... da's geen geld hé!GroetjesLien01/08/2009
Karen Millen Antwerpen
hallo ik heb wel een site gevonden waar ze heel goedkope trouwkleding verkopen daar ga ik ook eens zien mvghttp://www.everyoneweb.com/lasposa/
hey ik heb er 1 doe een bod en je mag ze hebben groetjes angie