Nu Online
Momenteel zijn er 453 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

muziek kerk

14-9-2005 12:39:30
Effe een enquête houden :-)
Hebben jullie allemaal live-muziek in de kerk, of zijn er onder jullie ook die enkel met Cd's werken?

Katrien
26-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 577

lieselotte
13-8-2005
 Meld misbruik14-9-2005 13:07:40

Hello,
wij zijn 13 augustus getrouwd en ik kan het niet laten om nog af en toe een kijkje te komen nemen op dit forum...
Wij hadden live-muziek tijdens onze huweijksmis en hebben daar heel positieve commentaren op gekregen. Het geeft toch wel een speciaal gevoel en de mensen zijn direct meer betrokken bij wat gebeurt.
Groetjes,
Lieselotte

gert
12-11-2005
 Meld misbruik14-9-2005 13:13:33

Hallo katrien,

Wij zullen werken met CD's. We zijn wel al eens in de kerk gaan luisteren en het bleek dat zij over een heel goede geluidsinstallatie beschikken. De muziek klinkt echt door de ganse kerk. Wij hebben al eens een mis meegemaakt met live muziek, maar de zangeres was niet duidelijk hoorbaar vanachter in de kerk (kan natuurlijk aan de geluidinstallatie van die kerk gelegen hebben ipv aan de zangeres) en dan gaat er jammer genoeg toch veel charme verloren van de live muziek.

Groetjes,
Gert

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik14-9-2005 13:19:17

Wij nemen ook CD's. In de eerste plaats om te besparen. Live-muziek kost toch best veel geld en kan perfect vervangen worden door CD's. Maar in de tweede plaats omdat dit ook vaak tegenvalt. Te luid of te zacht, niet goed verstaanbaar, ...

bruid
26-8-2006
 Meld misbruik14-9-2005 14:28:03

Bij ons zal er een organist op het kerkorgel spelen en zullen we daarnaast 1 speciaal liedje van een cd laten horen als tussenzang.

kathleen
9-7-2005
 Meld misbruik14-9-2005 14:59:36

Wij zijn op 9 juli gehuwd en hadden ook live-muziek. Mijn neef speelde gitaar en de nicht van "mijn man" (toch nog een beetje raar om te schrijven) kan mooi zingen. Wij hebben hen een lijstje voorgelegd met liedjes die we heel graag hoorden en daar hebben ze er dan zes uitgekozen. Ze kenden mekaar totaal niet maar we zijn met hen wel een vijftal keer gaan repeteren in de kerk en het resultaat was fantastisch!
Heel veel positieve reacties ontvangen. Het geluid was zelfs zo degelijk dat de muziek die je hoort bij de beelden op onze video, de liedjes door hen gezongen (in de mis) zijn.
Dus misschien kan je ook wel enkele muzikale vrienden bij elkaar brengen.

Véél succes en geniet elke moment van je trouwdag!!

Kathleen

An
24-9-2005
 Meld misbruik14-9-2005 15:38:19

Hallo,

Wij hebben (op aanraden van onze priester trouwens) ook voor lifemuziek geopteerd. Een zangeres en een pianist, die luid genoeg en duidelijk onze liedjes zullen brengen en dit alles voor 200 EUR.

An & Tom 24.09.05

monja
25-2-2006
 Meld misbruik14-9-2005 15:41:18

hoi,

wij hebben 1 van onze vrienden gevraagd om te zingen, hij zingt 2 liedjes. De rest is van een cd'tje!
Veel succes van Monja en Elly!

Guy
29-7-2006
 Meld misbruik14-9-2005 17:13:25

Hallo,

Wij gaan enkel met cd's werken.

groetjes,
Guy en Veronique
29/7/2006

Elke
12-8-2006
 Meld misbruik14-9-2005 17:28:54

Mijn zus zal zingen bij ons huwelijk. Ze kan echt prachtig zingen en dit is haar cadeau voor ons.

Groetjes
ELKE
12/8/2006

Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik14-9-2005 17:35:44

Wij hebben met cd's gewerkt en verliep prima. We vonden het niet nodig om daar nog eens kosten aan te geven om iemand te laten zingen.

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik14-9-2005 17:36:10

Bij ons komt er een koor en een tenor zingen. De tenor is een goeie vriend van mij die me dat altijd beloofd had en die dat dus als cadeau doet. Het koor is datgene waar m'n broer in zingt. Er is ook nog een organist die het koor begeleidt en die de bruiloftsmars van Mendelssohn gaat spelen als ik binnenkom. 't Wordt dus wel allemaal klassieke muziek.

Groetjes,
Sylvie
11/03/06

An
13-8-2005
 Meld misbruik14-9-2005 19:54:07

Hoi,
Wij hadden (13/08/05) gewoon een CDtje met een aantal mooie liedjes. Een collega had een live bandje..ook heel mooi, maar t kost natuurlijk heel wat meer.
Je moet zien of je dat er voor over hebt. Ik persoonlijk vond de inhoud van de teksten belangrijker en heb daar dan ook mijn tijd ingestoken, k heb de meeste zelf geschreven. Heb heel veel positieve reacties gekregen over de teksten en ook de liedjes.
Veel succes en je moet vooral doen waar je je goed bij voelt.
An

Inge
10-9-2005
 Meld misbruik14-9-2005 21:27:27

Wij zijn zaterdag 9 september getrouwd. Wij kozen voor muziek van de CD en dit klonk heel goed. Eén nummer heb ik live gebracht voor mijn echtgenoot als verassing. Hij was helemaal onder de indruk. Hij dacht namelijk dat het liedje van de Cd werd gespeeld en wist niet wat er gebeurde; toen ik recht stond om mijn nummer te brengen.
Het was wel moeilijk om dit achter zijn rug te oefenen met een vriend die gitaar speelt maar het resultaat was geweldig. En heel veel positieve reacties gehad.

Groetjes Inge (gelukkig getrouwd)

Natascha
8-4-2006
 Meld misbruik14-9-2005 22:28:33

wij werken met de twee. de livemuziek wordt verzorgd door mijn neef en zijn koor. het zal mij dus niet al teveel kosten.
groetjes
tascha

annet

Meld misbruik21-9-2005 21:02:23

Beste Katrien,
Live muziek in de kerk....!!
Kijk op www.vocalpower.nl en vraag eens vrijblijvend informatie aan! hier kan echt geen cd-tje tegenop!

Veel succes met je voorbereidingen!

Vocal Power

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...