Nu Online
Momenteel zijn er 527 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kerk

24-6-2009 10:33:21
Beste bruidjes,

Wij hebben aan de kerk een ijskarretje besteld voor de mensen een ijsje te geven daar naar de mis geweest zijn. Nu stel ik me de vraag, zou ik dan nog een extra geschenkje voorzien voor de kindjes, als zij ook al een ijsje krijgen?
Wat denken jullie?

Kelly
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1080

Annelien
10-7-2010
 Meld misbruik24-6-2009 10:49:05

Dag Kelly,

Sowieso is het een leuk idee om een ijskar te laten komen, dat wordt steeds vaker en vaker gedaan, maar ik zou toch nog een kleinigheidje voorzien voor de kindjes. Snoepjes die leuk verpakt zijn. Kindjes vinden cadeautjes altijd zo fijn, wat het ook is. Veel succes !

Annelien

Kelly
18-7-2009
 Meld misbruik24-6-2009 10:57:01

En op welk aantal reken je dan?

Annelien
10-7-2010
 Meld misbruik24-6-2009 11:55:18

Hangt natuurlijk af van hoeveel kindjes er ongeveer zijn. Je kan al eens tellen hoeveel kindjes er in je familie zijn en ernaast zullen nog een aantal kinderen van vrienden/ collega's jullie buiten opwachten.
Dus even optellen hoeveel kindjes in de familie en ernaast nog zo'n 20-tal extra voorzien moet wel volstaan.

sophie
14-8-2010
 Meld misbruik24-6-2009 16:22:31

en waarschijnlijk mensen die er passeren en zin hebben in een ijsje... en die op jullie kosten een ijsje gratis meepikken...

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik24-6-2009 17:17:42

De voorbijgangers zullen wel het verstand hebben van verder te gaan zeker? Allé, en zoveel zullen er dat toch niet zijn hé. Waar heb je voor je ijswagen gaan zien? Voor de kindjes een klein snoepzakje of een grotere lekstok?

groetjes, Carolina

Kelly
18-7-2009
 Meld misbruik25-6-2009 8:13:15

Voor de ijsjes zijn we gaan kijken bij Werner in Zottegem, en wij hebben bonnetjes gemaakt die 2 vrienden van ons gaan uitdelen als de mensen de kerk buitenkomen, zo zal er geen misbruik zijn, want het is die middag markt en anders zou het iets duur uit komen, maar ik ga dan voor de kleinsten nog een extraatje voorzien.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...