Nu Online
Momenteel zijn er 365 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezelle

24-6-2009 15:27:41
ik organiseer de vrijgezelle van mijn zus en heb wel een paar ideetjes, maar allemaal zo cliché dus ik zou graag iets origineel doen, maar mijn inspiratie laat mij in de steek,
hebben jullie ideetjes?

bedankt
sofie

sofie
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1191

Ilse
4-7-2009
 Meld misbruik24-6-2009 17:22:26

Hey,

Ik heb in mei mijn vrijgezellen gehad en ik moet zeggen, mijn vriendinnen zijn heel origineel geweest. Ik heb een supper leuke dag gehad.

Wij zijn in Heist op den Berg naar een ranch geweest waar men western - paardrijden kan doen en daarna line dance; echt super!

Dus eventueel kan je zoiets organiseren.

Veel plezier,
Groetjes
Ilse

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik25-6-2009 9:02:30

Enkele weken geleden zijn we voor de vrijgezellen van een vriendin van mij naar een beautyfarm geweest, daarna gaan eten en een stapje gaan zetten, heel tof.
We zijn ook al eens op weekend(met bonnen vd flair) geweest voor ne vrijgezellen.
Paar jaar geleden zij we ook een dagje naar werchter en pukkelpop geweest, super!
Persoonlijk maakt het mij nie zoveel uit wat we doen, als al mijn vriendinnen er maar zijn en we een pintje of coctailke kunnen drinken en ons amuseren!

Annelies
13-6-2009
 Meld misbruik26-6-2009 23:38:53

Met mijn vrijgezellen heb ik pakjes chips moeten verkopen in het park. De chips was aan mijn kleren geniet en mochten de kopers zelf afknippen. Gevolg kledij vol met gaten (maar het was slecht gekregen kledij ;))
Daarna zijn we naar Mask-ara geweest in Borsbeek: een travestietenshow. Jo De Poorter was er ook toevallen en dus sta ik ook emt hem op de foto :)
Was superleuk!

groetjes Annelies

charlotte
11-7-2009
 Meld misbruik1-7-2009 0:03:58

voor mijn vrijgezellen weekend zijn we naar parijs gereden (3 uur rijden bedrijfwagen) en dna naar de moulin rouge gegaan (zo'n 100 euro pp met 0,5 fles champagne per persoon inbegrepen)de volgende dag werd ik verkeed in thema "moulin rouge" met pluimen, boa's, kanten handschoene,.. en moest ik gratis drankjes versieren (alle letters van mijn naam op T-shirt met bolletes om met een stift aan te duiden)
het was een fantastisch weekend
succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...