Terug naar overzicht
Hey,Ik heb in mei mijn vrijgezellen gehad en ik moet zeggen, mijn vriendinnen zijn heel origineel geweest. Ik heb een supper leuke dag gehad.Wij zijn in Heist op den Berg naar een ranch geweest waar men western - paardrijden kan doen en daarna line dance; echt super!Dus eventueel kan je zoiets organiseren.Veel plezier,GroetjesIlse
Enkele weken geleden zijn we voor de vrijgezellen van een vriendin van mij naar een beautyfarm geweest, daarna gaan eten en een stapje gaan zetten, heel tof.We zijn ook al eens op weekend(met bonnen vd flair) geweest voor ne vrijgezellen.Paar jaar geleden zij we ook een dagje naar werchter en pukkelpop geweest, super!Persoonlijk maakt het mij nie zoveel uit wat we doen, als al mijn vriendinnen er maar zijn en we een pintje of coctailke kunnen drinken en ons amuseren!
Met mijn vrijgezellen heb ik pakjes chips moeten verkopen in het park. De chips was aan mijn kleren geniet en mochten de kopers zelf afknippen. Gevolg kledij vol met gaten (maar het was slecht gekregen kledij ;))Daarna zijn we naar Mask-ara geweest in Borsbeek: een travestietenshow. Jo De Poorter was er ook toevallen en dus sta ik ook emt hem op de foto :)Was superleuk!groetjes Annelies
voor mijn vrijgezellen weekend zijn we naar parijs gereden (3 uur rijden bedrijfwagen) en dna naar de moulin rouge gegaan (zo'n 100 euro pp met 0,5 fles champagne per persoon inbegrepen)de volgende dag werd ik verkeed in thema "moulin rouge" met pluimen, boa's, kanten handschoene,.. en moest ik gratis drankjes versieren (alle letters van mijn naam op T-shirt met bolletes om met een stift aan te duiden) het was een fantastisch weekendsucces!