Nu Online
Momenteel zijn er 552 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tip: bellenblazers bij Aldi

24-6-2009 16:40:05
Hey iedereen,

ik ben net terug van een bezoekje bij Aldi.
Ik zag in de reclamefolder immers bellenblazers te koop: http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_MI/OFFER_26/OFF15.SHTML

Ze verkopen er 4 bellenblazers voor de prijs van €1,49, dat wil zeggen slechts €0,37 per stuk. Ik heb ze gekocht om uit te delen aan de kerk aan alle kindjes die aanwezig zijn.
(ik ben kleuterjuf en hoop dat er heel wat kindjes komen...)
Ik ga zelf etiketten maken om de bellenblazers te personaliseren.

Misschien zijn er nog onder jullie die deze aankoop interessant vinden? Ik wou het alvast met jullie delen ;)

groetjes,
Marijke
10/07/'10

Marijke
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 651

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik24-6-2009 16:56:31

Ik heb er bij action gekocht. Ik dacht dat die nog goedkoper waren. onder de 30 cent. Ze zitten wel per drie verpakt. Bij wibra lagen deze ook maar dan per 2 verpakt, daar was't zoiets als bij aldi van prijs. Ik ga ook zelf etiketjes erond doen. Weet je al wat je erop gaat zetten? Voor vorig vrijdag had ik er ook gemaakt voor een trouw van een vriendin. Dit was heel leuk geweest!

groetjes, Carolina

Kim
18-9-2010
 Meld misbruik24-6-2009 17:09:00

Wou ze ook gaan halen. Weet je of ze vlekken maken ?

Dorien

Meld misbruik24-6-2009 17:20:59

Hallo Marijke,
Ik ben ook kleuterjuf en ging net hetzelfde doen! Dus bedankt voor de leuke tip! Is je misboekje al klaar? Zitten daar enkele speelse elementen in of niet?
Zou jij het eens willen doormailen?

Groetjes Dorien

Lien
23-5-2009
 Meld misbruik24-6-2009 17:52:28

Wij hebben die vorig jaar gekocht voor ons huwelijk in mei :) We hebben er ndere etiketjes rond gedaan en dat was perfect. Geen vlekken gezien!

Marijke
10-7-2010
 Meld misbruik24-6-2009 22:46:58

@Dorien: We trouwen pas binnen meer dan een jaar, dus nee ik heb nog geen misboekjes gemaakt :)

Groetjes
Marijke
10/07/'10

Dorien

Meld misbruik24-6-2009 23:33:18

@ marijke,
Wij trouwen 8 augustus! Dan zal ik dat van mij even doormailen als het klaar!
Maar creatieve ideeën (van een kleuterjuf) zijn altijd welkom hoor!
Groetjes,

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...