Terug naar overzicht
Ik heb er bij action gekocht. Ik dacht dat die nog goedkoper waren. onder de 30 cent. Ze zitten wel per drie verpakt. Bij wibra lagen deze ook maar dan per 2 verpakt, daar was't zoiets als bij aldi van prijs. Ik ga ook zelf etiketjes erond doen. Weet je al wat je erop gaat zetten? Voor vorig vrijdag had ik er ook gemaakt voor een trouw van een vriendin. Dit was heel leuk geweest!groetjes, Carolina
Wou ze ook gaan halen. Weet je of ze vlekken maken ?
Hallo Marijke,Ik ben ook kleuterjuf en ging net hetzelfde doen! Dus bedankt voor de leuke tip! Is je misboekje al klaar? Zitten daar enkele speelse elementen in of niet? Zou jij het eens willen doormailen? Groetjes Dorien
Wij hebben die vorig jaar gekocht voor ons huwelijk in mei :) We hebben er ndere etiketjes rond gedaan en dat was perfect. Geen vlekken gezien!
@Dorien: We trouwen pas binnen meer dan een jaar, dus nee ik heb nog geen misboekjes gemaakt :)GroetjesMarijke10/07/'10
@ marijke,Wij trouwen 8 augustus! Dan zal ik dat van mij even doormailen als het klaar! Maar creatieve ideeën (van een kleuterjuf) zijn altijd welkom hoor!Groetjes,