Nu Online
Momenteel zijn er 504 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruinen: probleem...

24-6-2009 17:34:27
Hoi...
Heb onnozel dom gedaan vorige week. Op uitstap met het werk, met een topje aan, smeerde ik mijn voorkant in, en met de resterende zonnemelk aan mijn vingers nog eens vlug vlug over mijn rug (de plekjes waar ik bij raakte) gewreven.
Resultaat? Witte en bruine vlekken op mijn rug!!
HELP: ik trouw binnen 6 weken (in een jurk met open rug)!!

Denken jullie dat die plekken nog zullen vervagen. Kan ik ev. met behulp van een peeling terug egaal worden van kleur? Kan de zonnebank een oplossing zijn?

Mercikes voor de hulp,
Sabrina

Sabrina
7-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 441

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik24-6-2009 17:38:06

ik zou inderdaad de zonnebank eens proberen

Stephanie
26-6-2010
 Meld misbruik24-6-2009 17:55:02

Hallo! Eigenlijk is het wel een beetje grappig. Maar: ik zou proberen om mn rug zo vaak mogelijk te scrubben zodat het bruin er snel afgaat. En dan misschien de week voor de trouw nog s een paar keer onder de zonnebank. Het komt wel goed zo!
Veel succes :)

Stephanie

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik24-6-2009 19:45:09

In ieder geval niet laten spuiten. Haalt niks uit. Het bruin wordt alleen maar bruiner het witte gaat ook wel bruiner worden maar je blijft met verschil zitten. Ik denk ook dat het best is van te gaan zonnebanken. Je hebt nog een paar weken.

groetjes, Carolina

Kim
1-8-2009
 Meld misbruik24-6-2009 21:44:55

Dat trekt weg hoor, heb het drie weken terug ook voorgehad! Stukken knalrood en anderen kei wit. Ik heb ook een open rug en zag al rampen gebeuren. Heb gewoon gewacht tot het rood weg was en dan bijgebruind met de zonnebank. Nu zie je niets meer, alles is even bruin. Dus nog niet panikeren...

Groetjes, Kim

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik25-6-2009 8:49:16

Ik zou een paar keer zonnebanken en dan is dat zo weg, maak je geen zorgen!

Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik25-6-2009 17:06:25

Hoi medebruidjes!

Bedankt voor de goede raad en de courage die jullie me geven!
Intussen zijn er wel kleine vellekes aan 't loskomen op mijn rug (heb nochtans mijn schatteke min. 2x daags laten smeren met aftersun...).
Maar vanaf volgende week ben ik in verlof. Dan begin ik te zonnebanken en hopelijk komt het daarna echt goed met die 'mooie' rug van me.
Nog 6 weken...

Grtjs,
Sabrina

Annelies
13-6-2009
 Meld misbruik28-6-2009 1:35:45

hey Sabrina,
ik heb het ook voorgehad. Vorige jaar in september gaan fietsen, vergeten in te smeren en twee bandjes op mijne rug. Ik dacht dat ik tijd genoeg had om terug af te bleken, maar dat was vergeefse moeite!
Ook alles geprobeerd om alles er af te krijgen tegen ons huwelijk in juni dit jaar, inclusief schrub en zonnebank. De bandjes blijven zichtbaar. zonnebank zou ik zeker niet aanraden, want het bruine wordt bruiner en het witte kleurt wel mee, maar niet in die mate dat het bij kleurt. (bij mij toch niet in elk geval)
Ik zou zeggen: schrubben of is lang gaan zwemmen (of afweken in bad) en als het nog niet helpt bruinen zonder zon.
Deze laatste is mijn redmiddel geweest. Ben er wel voor naar de parfumerie geweest en heb er gekocht met gekleurde crème zodt je goed ziet waar je smeert.

succes!

groetjes Annelies

Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik30-6-2009 19:37:41

Bruinen zonder zon! Een aanrader! Succes! Groetjes,Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...