Nu Online
Momenteel zijn er 482 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

regeling trouw

24-6-2009 21:29:29
hoi,
in dec.2010 is het zover,na 7jaar samen zijn en 2kindjes later gaan we dan toch trouwen.
voor mijn vriend hoeft het niet echt want in zijn hoofd zijn we allang getrouwd en hij vind dat briefje niet nodig.
ik heb hem kunnen overtuigen.
we trouwen enkel voor de wet.
ik wil met een bus naar het gemeentehuis rijden,foto's na de trouw laten maken,met de getuigen en dichte familie thuis eten dat door een traiteur gebracht word,achteraf (21u)zouden we een fuif geven met dj en wat hapjes voor de hele familie en wat vrienden.
een kleed zou ik via kapaza kopen.
het is wel met een beperkt budget want wij betalen alles zelf.
is er iemand die mij wat kan helpen met adresjes of ook hetzelfde als ons van plan is?
laat maar iets weten.

vanessa

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 871

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik24-6-2009 22:26:43

Je kan voor de trouwfuif uitkijken naar zalen zonder catering, je moet dan wel zelf personeel voorzien.

Een trouwkleedje kan je nieuw ook kopen voor een heel beperkt budget. Ik heb er ooit verschillende gepast voor minder dan 500 euro. Zo heb je bvb in Heusden-Zolder 2 winkels met goedkope kleedjes en in Brussel vind je er ook genoeg. In de zomer doen veel winkels ook uitverkoop van hun pasmodellen.

Kies voor een hobbyfotograaf die kennis heeft van zaken. Pakken goedkoper en je krijgt ook al je fotos op CD. Je kan daarna via Extrafilm of Photo Album Exell een heel mooi digitaal album maken.

Veel succes

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik25-6-2009 8:43:27

Hey,
Een trouwfuif kost niet zoveel geld, drank is natuurlijk wel een serieuze hap uit het budget maar je kan drank via de brouwer nemen en dan valt dat heel goed mee.
Zoals Ibe zegt kan je idd besparen op de fotograaf.
Een bus kost ook al gauw veel geld. Misschien kan je beter alleen trouwvervoer voorzien voor jullie en de kindjes en de rest van de familie zelf met de auto laten rijden, op die manier bespaar je al heel wat.
Van welke regio ben je?
Groetjes

vanessa

Meld misbruik25-6-2009 19:13:16

@ ibe: achter onze straat is er een feestzaal die niet duur is en de catering kan je zelf kiezen,ik ga daar eens horen.
in onze straat is er een fotografe die 2jaar geleden begonnen is,ik ken ze nog van vroeger en heb al eens foto's van de kindjes laten maken bij haar,ze is niet duur.
een kleed daar heb ik nog veel tijd voor,kan zijn dat ik een gewoon suitekleed neem.

@anelies:ik ben van de provincie antwerpen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...