Terug naar overzicht
Je kan voor de trouwfuif uitkijken naar zalen zonder catering, je moet dan wel zelf personeel voorzien.Een trouwkleedje kan je nieuw ook kopen voor een heel beperkt budget. Ik heb er ooit verschillende gepast voor minder dan 500 euro. Zo heb je bvb in Heusden-Zolder 2 winkels met goedkope kleedjes en in Brussel vind je er ook genoeg. In de zomer doen veel winkels ook uitverkoop van hun pasmodellen.Kies voor een hobbyfotograaf die kennis heeft van zaken. Pakken goedkoper en je krijgt ook al je fotos op CD. Je kan daarna via Extrafilm of Photo Album Exell een heel mooi digitaal album maken.Veel succes
Hey,Een trouwfuif kost niet zoveel geld, drank is natuurlijk wel een serieuze hap uit het budget maar je kan drank via de brouwer nemen en dan valt dat heel goed mee.Zoals Ibe zegt kan je idd besparen op de fotograaf.Een bus kost ook al gauw veel geld. Misschien kan je beter alleen trouwvervoer voorzien voor jullie en de kindjes en de rest van de familie zelf met de auto laten rijden, op die manier bespaar je al heel wat.Van welke regio ben je?Groetjes
@ ibe: achter onze straat is er een feestzaal die niet duur is en de catering kan je zelf kiezen,ik ga daar eens horen.in onze straat is er een fotografe die 2jaar geleden begonnen is,ik ken ze nog van vroeger en heb al eens foto's van de kindjes laten maken bij haar,ze is niet duur.een kleed daar heb ik nog veel tijd voor,kan zijn dat ik een gewoon suitekleed neem.@anelies:ik ben van de provincie antwerpen.