TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
An
13-8-2005
|
14-9-2005 19:50:51
Hoi, Wij hadden als voorblad hetzelfde als onze uitnodiging (onze namen in het zand geschreven). Binnen in hadden we: Ik ben gelukkig.. Als je lacht, Als je bij me bent. Ik ben gelukkiger.. Als jouw hand de mijne raakt, Als je me knuffelt. Ik ben het gelukkigst.. Als je me een kus geeft, En als je fluistert 'ik hou van jou'. Als eindtekst hadden we: Hoe laat je ook komt, wie je ook bent, wat je ook doet, je bent welkom. Kom je morgen of vandaag, al was het reeds lang geleden dat we je zagen, het doet er niet toe.. je bent welkom. Kom je met een lach of met een traan, heb je een reden of een verhaal, of kom je gewoon zomaar, je bent altijd welkom! Je vindt misschien ook mooie teksten op: www.gedachten-gedichten.nl Veel succes! An
|
|
annelies
19-8-2005
|
14-9-2005 20:27:17
hallo,
vanvoor hadden wij gewoon onze naam en de datum. vanbinnen:
als ik je naam in het zand had geschreven hadden de golven hem na korte tijd gewist.
als ik je naam in een boom had gegrift was de schors met de tijd vergaan.
als ik je naam in marmer had gekapt was de steen met de tijd gebroken
maar ik heb je naam in mijn hart geborgen en daar wordt hij voor de eeuwigheid goed bewaard.
Hopelijk vind je het mooi.
succes nog met de voorbereidingen.
26 dagen gelukkig getrouwd
|
|
Catherine
27-5-2006
|
15-9-2005 10:00:24
Wij hebben ook alleen onze namen en datum op voorzijde, op de eerste pagina staat het volgende tekstje bij ons:
Laat ons als twee vogels vliegen op de vleugels van de wind laat ons elke keer genieten als de nieuwe dag begint Laat ons zoeken naar het wonder laat ons drinken uit de graal en laat ons zeggen als we oud zijn: 't was een schitterend verhaal
groetjes, catherine
|
|
Ingrid
21-5-2005
|
15-9-2005 11:30:29
Hallo Isabelle,
Bij ons stonden er 2 kleine tekstjes op (1 in NL, 1 in FR), dit waren ze:
‘Wie heeft gezegd dat liefde blind is ? Zij is de enige die scherp ziet: zij ontdekt schoonheden waar anderen niets merken’ (André Frossard)
‘L’harmonie la plus douce est le son de la voix de celle ou celui qu’on aime’ (Jean de la Bruyère)
Groetjes, Ingrid
|
|
sandy
16-7-2005
|
15-9-2005 13:09:23
bij ons stond er:
ik zoek een woord een heel nieuw woord een woord dat niemand kent ik zoek een woord dat zeggen wil dat jij de liefste bent.
en op de binnenkant v
|
|
sandy
16-7-2005
|
15-9-2005 13:10:34
oeps foutje dus de binnenkant van de kaft: ontelbare keren is al begonnen wat vandaag begint en toch is wat vandaag begint nog nooit gebeurd
groetjes sandy
|
|
Leen
26-8-2006
|
15-9-2005 19:00:50
hey, ik heb twee teksjes waar tussen ik twijfel, misschien ben jij er iets mee:
Het doet me goed
Het doet me goed te weten dat er ergens iemand is die heel veel om me geeft.
Het doet me goed te weten dat er ergens een glimlacht is voor mij bestemd.
Het doet me goed te weten dat er een hart klopt in 't zelfde ritme als het mijne
Het is mooi om te weten dat er een hand is die wacht om de mijne te nemen en vast te houden voor altijd.
2de: Eén keer moet het begin zijn, of je nu wilt of niet,
Eén keer wil je bereiken wat je in de verte ziet
Eén keer zul je moeten kiezen uit alles om je heen,
Eén keer zul je moeten zeggen: "er is voor mij maar één"
Eén vrouw, één man om van te houden één hart waarvoor je vecht, één plaats om thuis te komen, één thuis, maar dan ook echt.
Het klinkt misschien éénzijdig met al die inspraak om je heen, toch is het goed te zeggen: "er is voor mij maar één"
groetjes, Leen
|
|
mirella
3-12-2005
|
16-9-2005 10:20:00
Een ontmoeting werd vriendschap; vriendschap werd liefde, liefde werd trouw.
|
|
Goele
14-10-2005
|
16-9-2005 15:45:24
Hallo, Wij hebben voor het volgende tekstje gekozen: Ons ja is een ja Ons ja is geen... ja maar ons ja is geen... misschien niet afhankelijk van de omstandigheden. Geen proberen Ons ja is geen...nu ja Ons ja is een ja tegen elkaar, zoals we zijn en zoals we willen worden.
|
|
Goele
14-10-2005
|
16-9-2005 15:45:25
Hallo, Wij hebben voor het volgende tekstje gekozen: Ons ja is een ja Ons ja is geen... ja maar ons ja is geen... misschien niet afhankelijk van de omstandigheden. Geen proberen Ons ja is geen...nu ja Ons ja is een ja tegen elkaar, zoals we zijn en zoals we willen worden.
|
|
|
|
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
Lillee's Land
in Tienen |
in Hasselt |
Rituelen voor mensen van nu
in Tielt |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires