Terug naar overzicht
Hallo,Proficiat en idd ze zeggen het allemaal profiteer ervan want het gaat zo snel vooruit!Hier staan nog 323 dagen op de teller!Gwen14/05/2010
hallo,hier ook nog 100 dagen op de teller. het zal er inderdaa vlug gaan zijn nu.
Hey Het is echt waar wat ze zeggen, vanaf 100 dagen vliegt het voorbij. Bij mij staan er nu nog 2 op :) Geniet van de voorbereiding en ook nog super veel succes! Groetjes Ellen
Katrien , Ik zal ook blij zijn als ik nog 100 dagen op de teller zie! Bij ons zijn het er nog 379 dagen...Maar we genieten van alle voorbereidingen dan ook de volle 100% !Groetjes , Dorien 09|07|10
Hier staan vandaag ook exact nog 100dagen op de teller. 3 oktober lijkt nog verder af, maar na de zomervakantie is het onze beurt :)Nog veel succes met de verdere voorbereidingen.Groetjes, Daniëlle
Hoi hoi!Kan het alleen maar beamen. Vanaf 100 dagen vliegt die tijd voorbij...Bij onze verloving was 't nog van: 'Nog een jaar.'Dan werd het: 'Ok, nog zoveel maanden.'Maar nu is 't ineens: 'Nog enkele weekjes en dan is 't al zo ver!'Geniet van ieder moment en veel plezier ;o)Grtjs, Sabrina
Heyla,Het gaat idd allemaal zo snel! Hier staan nog 107 dagen op de teller, wij trouwen dus een weekje later. Nu ineens lijkt het of alles een versnelling hoger schakelt, spannend!Cindy
Bij ons nu nog 36. Ahhh, das nog maar een maandje hé. Nu gaat het tellerke precies rapper en rapper. Hier begint de stress te komen hoor. groetjes, Carolina