Terug naar overzicht
Da's inderdaad wel wat laat precies, maar het komt sowieso wel goed zenne! Je moet op je strepen staan hé!Ik ben eind april den eerste keer mogen gaan passen, we trouwen op 01/08/2009.GroetjesLien01/08/2009
hallo,ik trouw ook september( 5/09) en mag ook pas in augustus terug.ik vond het ook vrij laat, en ga zelf half juli eens bellen.Wanneer trouw jij precies?groetjes05/09/2009
het is ook 5 september dat wij trouwen.
Hey,Wij trouwen ook in september en ik moet ook pas in augustus gaan voor m'n eerste pas. Je hoeft nog niet te panikeren.groetjes,Windy
O leuk dat we op dezelfde dag trouwen !wat moet jij nog doen?ik mag morgen om de proefdruk van de uitnodigingen, verder moet ik nog op zoek naar lingerie, de ringen, mijn bruidsboeket en mijn kapsel...
Hey, mijn eerste pas was anderhalve maand voor de trouw, met dat verlof in juli is het normaal dat jij moet wachten tot augustus.Zelfs al was uw pas 2 weken van tevoren, dan nog gebeuren de retouches snel en goed.Het is ook beter om laat te passen omdat veel bruidjes nogal snel afvallen en of bijkomen en die toestanden...Ik begrijp je frustratie wel, ik had dat ook maar het is nergens voor nodig en ik ben blij dat ik redelijk laat was.Succes nog!
HoiWIj trouwen 19/09 en mijn eerste pas is 23 juli.Ik maak mij geen zorgen, hoe later hoe minder mijn gewicht nog kan schommelen...
ben toch al wat gerustgesteld als ik hoor dat er nog enkele zijn die zo laat hun 1ste pas doen.ariadne: onze uitnodigingen zijn van woensdag op de post.wij moeten nog de menu gaan bespreken , weten wel al wat we gaan nemen.ons boekje voor de dienst moet nog gemaakt worden. de schieting regelen. de grote dingen zijn eigenlijk geregeld.
hallo,wij trouwen 25 september en ik mag de eerste keer gaan passen op 25 juli.ik wou dat ik het ook veel vroeger kon gaan passen maar we hebben ook pech met de conge ertussen.groetjes en nog veel succes met de laatste voorbereidingenDaisyy25/09/2009
Hoi,Wij trouwen 14 augustus en ik ga volgende week vrijdag 3 juli voor mijn eerste pas. Ik dacht dat dat ook aan de late kant was, maar in de winkel raden ze dit aan om niet te vroeg te gaan omwille van je gewicht e.d. (afvallen of bijkomen de laatste weken). Ik ben alleszins super benieuwd om mijn kleed nog eens aan te doen, want ik heb het gekozen in november 2008, dus dat is al een tijdje geleden!Groetjes
hey nathalie 8 juli is mijn eerste pas en 1 augustus trouwen wij.dus geen paniek .alles zal wel inorde komen .grtjs mir
heyik trouw op 25 september en heb vorige week mijn 1ste pas al gehad
Wij trouwen 1 augustus en eerste pas volgende week vrijdag. (3/7) Ik had ook al eerder gebeld maar ze deden dat pas een maand op voorhand. (minder risico op dikker of dunner worden denk ik)groetjes, Carolina
ik trouw op 4 september (een dagje voor jullie) en ik mag mijn eerste keer gaan passen op 12augustus.ik kijk er al enorm naar uit!! ik ga mij dan ook al laten schminken en mijn make-up doen dus dan gaat het er volledig uit zien! (hoop ik toch ;-))waar hebben jullie je kleed gekocht?ik cermo in turnhout!