Nu Online
Momenteel zijn er 617 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

TROUW Limburg

25-6-2009 14:32:27
Hallo iedereen, hebben ons huwelijk achter de rug en moet nogmaals zeggen dat alhoewel ik hier niet veel heb op geschreven, ik hier wel héél nuttige informatie heb kunnen afhalen. Daarom even kort samengevat hoe wij onze dag gevierd hebben met behulp van de tips die ik hier op het forum heb gevonden
- mijn trouwkleed Simba van Marylise komt van La Sposa uit Roeselare. Superwinkel, vriendelijke dames, prachtige kleedjes. ik ben in december de eerste keer gaan passen en mocht in mei mijn 2de pasbeurt doen en alles was prima in orde toen ik in juni mij trouwkleed ging op gaan halen
- de trouwkostuum van mijn man kwam van Vanwynsberghe. Superservice want bleek dat mijn man ietsje verdikt was en niet meer gemakkelijk in zijn broek kon, 2 weken voor de trouw en ze hebben nog de week voor de trouw direct zijn broek aangepast
- ik heb de fotograaf Patrick op't Roodt genomen en ben benieuwd naar de resultaten want superprijs voor een superbediening. Vermoed dat de foto's ook prachtig gaan zijn, maar zal daar dan nog een verslagje van brengen eens ik de foto's heb
- feestzaal was Elysee Genk en eten was superlekker, iedereen heeft zich echt volgegeten en hebben héél veel gedanst.
- tafelschikking heb ik los gedaan zonder tralala, dj riep gewoon de tafels af en iedereen ging dan zitten
- we hebben wegwerpcamera's gezet en wachten nog op het resultaat, maar iedereen heeft zich daar rot mee geamuseerd en waren binnen kortste tijden al volgestrokken, had daar ook een versje bij gezet
- hebben een gastenboek gelegd waar ik ook een vers had ingeschreven en daar werd ik heel wat ingezet en daar kleef ik ook alle kaartjes in die we nadien hebben gekregen
- voor de enveloppen stond een brievenbus waar de enveloppen ingegooid konden worden en deze werd dan geleegd en in de kluis gezet tot na het avondfeest.
Ik kan uren doorgaan, maar kortom ik heb een prachtige dag achter de rug gehad!!

MYRIAM
13-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 924

Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik25-6-2009 22:03:21

Dikke proficiat met jullie huwelijk! En bedankt voor de tips.

Groetjes,
Evelien (nog 94 dagen)

Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik25-6-2009 22:03:47

(oeps nee, 93 ;-))

Julie
22-8-2009
 Meld misbruik26-6-2009 20:28:59

Proficiat!

Wij trouwen ook in de Elysee. Had er wat negatieve berichten over gelezen maar bij jullie was het toch goed!

Hoe verliep de drank enzo? Moesten mensen niet te lang op drinken wachten? Eten goed warm?

MYRIAM
13-6-2009
 Meld misbruik29-6-2009 21:45:43

Hey Julie,

wij hebben totaal geen klachten gehad.
Indien er niet vaak genoeg met drank rond gegaan wordt, dan moet je hen daar meer even op wijzen. Maar was maar 85 man bij ons en als men dorst had ging men desnoods zelf iets halen. Het eten was perfect in orde en iedereen heeft héél goed gegeten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...