Nu Online
Momenteel zijn er 466 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie avondfeest en wie op drinkfeest

25-6-2009 14:33:34
hallo, een vraagje...
We zijn aan het rondkijken voor een feestzaal, maar weten niet goed welke mensen we wanneer laten komen. Nl, mijn familie bestaat uit +/-100 personen en mijn aanstaande zijn familie bestaat uit +/-20 personen. We hadden gedacht om eerst de ouders, broers, zussen, grootouders en getuige te laten komen voor te eten en voor het avondfeest (nachtbuffet: soep met brood of frietkot) de rest van de familie. Ergens vind ik het raar om de rest van de familie en vrienden pas te laten komen om 21uur, vind ik nogal laat voor naar een feest te komen.
Heeft iemand ervaring met deze indeling, hoe zouden jullie het doen???

sofie
25-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 818

Evelyn
24-7-2010
 Meld misbruik25-6-2009 15:25:23

Wij gaan de mensen rond 21 uur laten komen op het dansfeest. Mijn zus heeft dat ook zo gedaan. En dat was heel leuk. Eerst met dichte familie eten. Om 9 uur komt de rest van de genodigden die krijgen een drnkje in een apparte zaal en tegen 9u30 kwamen ze allemaal aanschuiven voor het desserten-buffet. Daarna konden zij nog genieten van een broodjesbuffet en het dansfeest.

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik25-6-2009 16:57:17

Tegenwoordig wordt dat veel gedaan, wij gaan het ook zo doen.
Wij vragen 100 mensen vr het eten(19u) en 50 mensen extra vr het dessertenbuffet(21u30)
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...