Terug naar overzicht
hey Sophiehoe erg!! Wanneer trouw je? Hopelijk gaat het snel beter. Ik ben tot 14 dagen voor onze trouw ziek geweest, echt last van asthma, en het is nu toch een pak beter. Misschien ga ik niet de hele nacht kunnen dansen, maar daar leg ik me bij neer. Inderdaad, rusten rusten rusten is de boodschap. 'k Wens je veel beterschap en hou ons op de hoogte.liefsGaëlle
Veel beterschap Sophie!! Bedankt voor de goede raad!!Voor jou en Gaelle een stralend huwelijk toegewenst op zaterdag!!xxx Evy
Hoi Gaëlle,Ik trouw op 24/09. 'k Heb dus nog een grote week om er bovenop te geraken maar vandaag is het erger dan gisteren.Ik heb o.a. ook luchtwegeninfectie en ik moet zware antibioticakuur starten. Bovendien heb ik ook nog griep en begin van een oorontsteking. Dus ja: alles samen.Ik kan er wel bij janken. Ik had mijn laatste weekje wel anders voorgesteld.Geniet van je dagje morgen! En Evy, bedankt voor je lieve berichtjeGroetjesSophie
Hey Sophie,Wat erg voor je, maar je hebt nog een weekje om te recupereren hé. Verzorg u maar heel goed!Ik zal aan jou denken volgende week zaterdag en laat me zeker iets weten hé. En doe de groetjes aan Vanessa!groetjessofie 15 07 2006
Hey, vorige week maandag had ik dezelfde symptomen als bij jou. Zaterdag ben ik getrouwd. Ik moest antibiotica nemen tot vrijdag. Tegen dan was ik al veel beter en zaterdag voelde ik mij opperbest. Ik denk inderdaad dat het ook vermoeidheid en stress was. In ieder geval, verzorg je goed; rust goed uit. Geniet met volle teugen van jullie trouwdag!Groetjes Inge