Terug naar overzicht
Hoi Petra,Hoelang is de bon nog geldig en van hoeveel waarde is hij? Hoeveel wil je er nog voor? Ik ben reeds gehuwd maar daar hebben ze ook heel mooie suitekledij of gewone jurkjes heb ik al gezien dus komt mss nog wel van pas...Groetjes,Jill
Hij is geldig tot 10 maart 2010. Je kan hem best tijdens de soldenperiode gebruiken. Hij is €550 waard en je krijgt hem voor €500.
Beste Petra, ik vind het ronduit schandalig dat mensen hier hun waardebonnen willen verkopen! Je hebt hem voor niets gekregen na aankoop in die winkel en nu verkoop je hem voor bijna de volle pot.. Zo hebben de mensen er toch niets aan, alleen jij!Ik geef zoiets GRATIS weg als ik iets GRATIS krijg en niet gebruik... of ik gooi hem weg.Sorry voor mijn taalgebruik maar ik moest mijn mening geven, vind dit niet fair!!!Dus dames, trap er niet in!Ps, meestal hangen er ook strenge voorwaarden vast aan die bon en moet je voor veel centjes kopen daar.Kreeg in een bruidswinkel ook korting voor 250 euro maar dan moest je verspreid kleren, schoenen en juwelen kopen (dure).Nogmaals sorry voor mijn negetieve uitlatingen ik wil niet dat er iemand zich laat misleiden...
Hey Petra,Ik moet Heidi toch wel een beetje gelijk geven, 500 euro is toch wel veel voor een bon die jezelf gratis hebt gekregen! Daar hebben je mede-bruidjes weinig aan!Ik zou hem cadeau doen aan een vriendin ofzo, of hem zelf gebruiken!
Beste,Bonnen van €550 geven ze zomaar niet weg. Ik kan je mijn Visa-afrekening van deze bon laten zien. Dit bedrag was van een aankoop van een kledingstuk die uiteindelijk niet doorgegaan is. Indien iemand toch een aankoop heeft gedaan bij JPC die nog betaald moet worden, doet hij op deze manier €50 profijt. Indien niemand deze bon wenst te kopen, zal ik hem inderdaad zelf opgebruiken.
ik moet de helft van mijn kleed daar nog betalen...nog een dikke 1000 euro,je kan me contacteren op heylen_sarah@hotmail.com