Terug naar overzicht
Hoi,het enige waar ik achteraf wat spijt van heb, is dat we niet langs mijn man zijn overgrootmoeder zijn gereden om wat foto's te nemen... Omdat zij niet op de feest kon zijn...Voor de rest niets vergeten...groetjes,Nele
ik was vergeten mijn gastenboek klaar te leggen, waardoor ik nu een leeg boek heb. Voor de rest alles ok.
neem nog extra panty's mee en veiligheidsspelden. Altijd goed om bij te hebben. Is iedereen van de dichte familie op de hoogte om hoe laat je ze bij jou eventueel verwacht.Wij hebben een paar dagen voor den trouw onze hele dag overlopen beginnende met 's morgens op te staan (hoe laat) tot dat we 's avonds terug in bed kropen en dan alles waar we nog iets voor moesten doen of zeker niet mochten vergeten opgeschreven.Onze dag is perfect verlopen!groetjes Annelies
Wij trouwen ook op 4 juli en heb ook het gevoel dat ik dingen vergeet.Is wel een goede tip om de ganse dag eens te overlopen..Warm weer is leuk,maar hopelijk zitten we niet met onweersbuien........Karen 04/07/09.
idd hopelijk niet te veel buien, maar dat zal ik mijn dag zeker niet laten verpesten hoor. groetjes
Hey Evi,Waar ik te laat aan gedacht heb, is om me in te smeren met zonnecrème. Gevolg: pijnlijk verbrande schouders. Waar we ook niet aan gedacht hebben, is om een foto te nemen van onze cadeautjestafel. Dat is wel spijtig want we hebben alle verse bloemen weggeven aan familie ( wegens huwelijksreis ). Groetjes,Krista