TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
3-10-2009
|
26-6-2009 9:35:23
Je kan, eenmaal dat er meer volk op de dansvloer komt, even opzij gaan en vragen aan iemand om je te helpen. Het duurt maar enkele minuutjes om dat op te stroppen. Zo zal ik het toch doen...
Groetjes!
|
|
heidi
|
26-6-2009 9:39:51
ik heb mijn openingsdans nog gedaan met sleep op de grond, maar was niet echt simpel, vooral mijn man stond er vaak op, eens het volk op de dansvloer kwam moest het zoizo omhoog, hij sleepte dan nog iets op de grond waardoor de mensen erop stonden. 16 Mei 2009
|
|
Lieve
1-9-2006
|
26-6-2009 12:51:46
Ik zou zeker de openingsdans niet doen met je sleep open hoor. Je hebt geen enkele bewegingsvrijheid en inderdaad, je man zal er veelvuldig op trappen. Ik heb hem voordien naar binnen geplooid en dat was ook erg mooi.
|
|
Gwen
14-5-2010
|
26-6-2009 14:17:18
Hoi,
Ik ga proberen om de openingsdans te doen met sleep en geloof me ik heb ook een vrij lange maar ik zou het zonde vinden,daarna zal ik hem laten opspelden maar dat is ieder zijn mening!
Gwen 14/05/2010
|
|
Carolina
1-8-2009
|
26-6-2009 14:23:40
Dat er mensen op gaan staan ga je toch niet helemaal kunnen vermijden hoor. Gewoon niks van aantrekken. Dat is toch maar voor ene keer aan te doen hé. (of je zou het willen verkopen) Als je danst met je sleep aan goed met je kont zwieren hé. Dat de sleep mee zwiert. Ook altijd vooruit wandelen, je doet vlug stappen achteruit, dat wordt dan ook weer gevaarlijk. Voor de tweede dans kan je ook efkes je sleep op je arm hangen. Dat zijn dan toch maar 2 dansen. Daarna kan je hem rustig omhoog laten binden.
groetjes, Carolina groetjes, Carolina
|
|
Inge
23-5-2009
|
26-6-2009 22:14:09
Er zal tijdens de dag ook al wel iemand op gaan staan. Ik had er ook een vrij lange, en we waren nog niet buiten, had mijn papa er al efkes op gestaan... :(
Ik heb hem niet laten opbinden. Wij hebben niet zo heel veel gedanst, en ik heb hem ook over mijn arm geslagen.
Toen vond ik het een beetje ambetant, maar ik was er zo aan gewend, van overdag... En dan zeggen dat ik er een groot stuk van af wou laten doen... Ik was blij dat ik hem achter mij aan zag slepen toen we naar de auto gingen om naar huis te gaan...
Veel plezier en geniet van je dag!!
Inge
|
|
kim
10-7-2009
|
26-6-2009 23:09:09
Heb mijn jurk bij Issa Moda gekocht en zij hebben echt er voor gezorgd dat mijn jurk nog even prachtig blijft als ik ze opgebonden draag. Bovendien hebben ze ook een lus in de sleep gezet die ik aan mijn pols kan hangen. Heel handig. Ik ga 's avonds mijn sleep geoon laten opbinden want zo heb ik dan alle ruimte om zelf lekker mee te feesten.
Kim (nog 14 dagen op de teller)
|
|
evi
4-7-2009
|
27-6-2009 12:54:59
hey,
bedankt allen voor jullie reacties, mijn kleedje is van maggie sottero sabelle. het was de zwaarste jurk die ze hadden in de winkel. heb gisteren eens geprobeert om te dansen amai, wat ga ik zweten. :-) maar heb het ervoor over. ik ga hem toch laten opbinden want hij is echt veel te zwaar om op mijn arm te dragen.
groetjes evi 4 .7.09
|
|
Geert
4-7-2009
|
27-6-2009 19:09:50
mijn onderrokken kan ik opbinden en het bovenste gedeelte, daar hebben ze achter een bloem een drukknop gezet die dan kan vastgemaakt worden achter een dubbel stukje jurk, poepsimpel en niemand die het tevoren gaat merken!
Valerie 04/07/09
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|