Terug naar overzicht
in sommige winkels zijn er nu ongeveer "solden". je krijgt dan korting op de pasmodellen omdat de collectie gaat veranderen. De nieuwe collecties zijn er rond november dacht ik.
Hoi,Inderdaad, de solden in de bruidsmode zijn nu ongeveer want vanaf oktober komt de nieuwe collectie uit.Voor de suite is dat na nieuwjaar.Als je nu naar je kleed gaat kijken ben je alleszins goed op tijd...
Ik heb deze week naar een bruidswinkel gebeld, en daar hebben ze nu al bijna de volledige nieuwe collectie van Pronovias binnen... De nieuwe collectie van Linea Raffaeli kwam in september binnen...groetjesIlse
Hallo,In oktober komt de nieuwe collectie uit, ikzelf heb een kleed uit de collectie van 2009 ik vind dat totaal niet erg en was meteen verliefd, en ik wilde het risico niet nemen om in de nieuwe mijn zin niet te vinden.Gwen14/05/2010
Bij ons staat ook 12 juni 2010 met een groot kruis op de kalender :-) onder voorbehoud weliswaar, want we hebben nog geen zaal... maar het is precies 1 jaar na het aanzoek én de verjaardag van mijn ventje, dus we hopen dat het lukt!Ik ga de komende weekends wel al eens de solden bekijken, en als ik mijn droomjurk nu al vind, dan is dat alvast al een zorg minder!Groetjes,Bianca
hey,wij trouwen ook 12 juni 2010.DE grootste dingen zijn al geregeld (zaal, traiteur, kerk, stadhuis, fotograaf, ceremoniemeester en dj)ik had eens mail gestuurd naar bruidswinkel bij ons en die zei dat vanaf oktober opendeurdagen zijn overal voor nieuwe collectie. dus ik ga vanaf oktober kijken.hoe ver staan jullie?groetjesclaudia
bij ons ligt de zaal vast en vervoer ook...das omdat we met paard en koets willen trouwe.de kerk probere we al tijd ma die pastoor is precies veeeeeel op zwier!norma nemen we de dj van de zaal dus ja das dan ook in orde.ben toch al aant zage aan mijn ventje om de fotograaf vast te legge!probleem is da hij doet alsof we zeeen va tijd hebbe.vo vele dinge is dat wel zo ma andere moete op tijd vast ligge vrees ik.denk dak toch al eens ga rondneuze voor een jurk want kan mij niet schelen of de jurk van nieuwe collectie is of niet...en pronovias ed hele mooooooie jurken!!!!spannend!ben ook aant proberen om voor zang te voorzien in de kerk...hoor heel graag enya...da genre zo...niet simpel dus.heb ook al vele vbn van misboekjes gekrege van klanten van mij...voordeel va zelfstandig te zijn ;)groetjes annabel
HeykesWij huwen ook op 12 juni 2010. Wij zijn enkel bij de bevolkingsdienst langs geweest om de datum en het uur van het huwelijk vast te leggen. Volgende week gaan we prijzen vergelijken van enkele feestzalen en traiteurs. De getuigen zijn reeds gevraagd.groetjesLeen
Hoi Annabel,ja ja bij ons is het ook 12/06/2010 geworden... we hebben net de zaal vastgelegd. Eén getuige hebben we al. We hebben zelf een eigen pastoor gekozen (voormalige proost op kamp van mijn man). Dit weekend willen we op zoek gaan naar een klein en gezellig kerkje... wij hebben ook het gevoel dat we nog zeeën van tijd hebben. GroetjesDeanie