Nu Online
Momenteel zijn er 472 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ vlaaams-brabant

15-9-2005 11:37:55
Hey,

Wij zijn nog op zoek naar een dj.
Onze feestzaal is het hof van Welde in Nossegem en je kan daar vrij je dj kiezen maar vindt dat niet makkelijk.
Dus als jij ons een dj kan aanraden zou heel leuk zijn.
dadakes

Barbara
27-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 505

mirella
3-12-2005
 Meld misbruik15-9-2005 12:06:00

Wij trouwen 3/12/2005 in feestzaal berkenhof in Bierbeek en hebben gekozen voor Discobar Corona. Zij draaien over heel Belgie. Hij is bij ons op kennismakingsgesprek geweest en we hadden er een heel goed gevoel bij.

Mirella
Tervuren

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik15-9-2005 12:34:33

Hoi Mirella,
Wij zijn momenteel ook op zoek naar een dj, maar hoe begin je daaraan he.
Is dj Corona schappelijk van prijs?

groetjes

Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik15-9-2005 13:33:50

Hallo Barbara,

Wij hadden DJ Elgun uit Buizingen. Denk dat hij vanaf dit jaar 300 of 350 euro kost. Als je zijn nummer wil, laat je het maar weten.

Groetjes,
Ingrid

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik15-9-2005 19:22:15

Hey,

wij hebben ook DJ Corona en die valt heel goed mee van prijs. Hij begint te draaien om 20 u (wij hebben geen receptie en geen maaltijd, enkel een fuif) en blijft tot het einde zonder meerprijs. Daarvoor vraagt hij € 350. Ook ik heb er een heel goed gevoel bij.

Groetjes,
Lieve

sandra

Meld misbruik15-9-2005 20:34:16

Hey,
Mijn vriend en ik huwen in "Hof Ten Ast" in Kampenhout.
Vorig jaar huwde mijn zus er en zij had dj"Partysound".
Het was een echte fuif geworden.
Daarom legden we hem dezelfde avond al vast voor ons huwelijk.Aangezien wij ook echte fuifbeesten zijn zullen we er over 3 weekjes ook een lap opgeven,althans dat zijn we toch van plan.

Alles is ok bij ons...(ben alleen benieuwd naar de ring die mijn aanstaande mij zal geven).

Ik laat het nog weten...
Groetjes.

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik16-9-2005 7:45:34

Sandra, heeft dj partysound een site, of email-adres?

groetjes
Katrien

sandra

Meld misbruik16-9-2005 20:02:49

Hey,

Ja hoor,
Partysound heeft als website "partysound.ignuz.com en als je zijn e-mail wil kan je hem bereiken op partysound@telenet.be.

Ik hoop dat ik je kon helpen met deze info.
Laat eens weten hoe het afliep!!

Groetjes en succes.

ingrid

Meld misbruik17-9-2005 14:39:02

Wij boekten ook 'partysound'.
Wat voor ons de doorslag gaf,was vooral de losse omgang met de mensen.
Als je dan vb zijn website ziet,zie je direct dat hij er zijn werk van maakt en geen gebluf zoals technische uitleg van zijn materiaal.
Tenslotte is het de dj en zijn muziek die telt en niet de technische uitleg van de discobar..
Dat is toch latijn voor ons.

Intussen zagen we hem al op een feest bezig en ben ik al gerust voor de afloop.

xxx van Ingrid.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...