Terug naar overzicht
Wij trouwen 3/12/2005 in feestzaal berkenhof in Bierbeek en hebben gekozen voor Discobar Corona. Zij draaien over heel Belgie. Hij is bij ons op kennismakingsgesprek geweest en we hadden er een heel goed gevoel bij.MirellaTervuren
Hoi Mirella,Wij zijn momenteel ook op zoek naar een dj, maar hoe begin je daaraan he.Is dj Corona schappelijk van prijs?groetjes
Hallo Barbara,Wij hadden DJ Elgun uit Buizingen. Denk dat hij vanaf dit jaar 300 of 350 euro kost. Als je zijn nummer wil, laat je het maar weten.Groetjes,Ingrid
Hey,wij hebben ook DJ Corona en die valt heel goed mee van prijs. Hij begint te draaien om 20 u (wij hebben geen receptie en geen maaltijd, enkel een fuif) en blijft tot het einde zonder meerprijs. Daarvoor vraagt hij € 350. Ook ik heb er een heel goed gevoel bij.Groetjes,Lieve
Hey,Mijn vriend en ik huwen in "Hof Ten Ast" in Kampenhout.Vorig jaar huwde mijn zus er en zij had dj"Partysound".Het was een echte fuif geworden.Daarom legden we hem dezelfde avond al vast voor ons huwelijk.Aangezien wij ook echte fuifbeesten zijn zullen we er over 3 weekjes ook een lap opgeven,althans dat zijn we toch van plan.Alles is ok bij ons...(ben alleen benieuwd naar de ring die mijn aanstaande mij zal geven).Ik laat het nog weten... Groetjes.
Sandra, heeft dj partysound een site, of email-adres?groetjesKatrien
Hey,Ja hoor,Partysound heeft als website "partysound.ignuz.com en als je zijn e-mail wil kan je hem bereiken op partysound@telenet.be.Ik hoop dat ik je kon helpen met deze info.Laat eens weten hoe het afliep!! Groetjes en succes.
Wij boekten ook 'partysound'.Wat voor ons de doorslag gaf,was vooral de losse omgang met de mensen.Als je dan vb zijn website ziet,zie je direct dat hij er zijn werk van maakt en geen gebluf zoals technische uitleg van zijn materiaal.Tenslotte is het de dj en zijn muziek die telt en niet de technische uitleg van de discobar..Dat is toch latijn voor ons.Intussen zagen we hem al op een feest bezig en ben ik al gerust voor de afloop. xxx van Ingrid.