Nu Online
Momenteel zijn er 577 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stilaan stress

26-6-2009 15:53:10
Nog precies 2 weken... Alles is zo goed als rond en de planning voor de volgende 14 dagen hangt mooi op de koelkast te blinken. Ik ben er de voorbije weken heel rustig in gebleven. Maar gisteren was ze plots daar... bridezilla! Ocharme mijn ventje. Ik had hem nochtans met klem beloofd dat ik nooit zo erg zou worden. Stress doet rare dingen met een mens.

Plots begin ik me over duizend-en-één dingen zorgen te maken: raken we wel op tijd terug van onze foto's, moet ik ons burgerlijk huwelijk niet wat personaliseren, de tafelschikking die nog niet helemaal klopt, gaat de DJ ons niet laten stikken,... ? Pfff

Het enige wat ik eigenlijk nu moet doen is lekker rustig blijven ademen en denken dat alles zich wel zal uitwijzen... zonder brokken liefst! ;-)

groetjes,
Kim
10/06/2006

kim
10-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1032

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik26-6-2009 18:08:59

hey,

probeer gewoon rustig te blijven... jullie zijn er nu al zolang mee bezig... dat gaat wel allemaal in orde komen en zijn.
Probeer nog wat te genieten van de rust en kalmte voor de big day.
bij ons nog 1 weekje en momenteel nog geen zenuwen.
groetjes ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...