Terug naar overzicht
he he leuk voor jou!tja zijn ook hele mooie jurken die zij maken he.de welke heb je gekozen als ik vragen mag???kan mij inbeelden da je aant popelen bent om ze aan te trekke...zou da ook hebben!:)groetjes annabel
Hey! Ik heb de Ginesta van Pronovias.. Ge kunt hem al bekijken op de preview van hun website! groetjesIlse
Hallo Ilse,Leuk nieuws dat je de trouwjurk van je dromen gevonden hebt. Mag ik eens vragen naar welke winkel je geweest bent? Ik vind de kleedjes van pronovias ook prachtig maar in de meeste winkels hebben ze nieuwe collectie maar vanaf oktober-november.Groetjes,Sandra
Hey Sandra,het mijne komt van Moderna Fashion in Schepdaal. Een aanrader, ze zijn er echt heel vriendelijk. 't Was genieten :-)
he ben even gaan neuzen na u jurk en ja hoor....di is echt heeeeeel mooi.mijn voorkeur ga na 'gaban'....ben een tedelijk mager ding en das ook ni zo simpel...denk da zo een jurk me wel zal ligge ma meisje...goed gekoze!!!!!!;)groetjes annabel
een verveld vraagske...feit dak ook een jurk va pronovias wil en tja de nieuwe collectie is echt af...na wa gaat de prijs zowat???als je liever niet vertelt begrijp ik dat ook.waar hebben ze trouwens nu de nieuwe jurken al?groetjes!annabel