Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellendagje ;-)

27-6-2009 7:58:18
Hey dames,

Nog een weekje en het is zo ver ... dan trouwen we!
Nu nog even werken tot 12u, en daarna snel naar huis want ik verwacht mn getuige en bruidsmeisjes rond half 1 voor mijn vrijgezellendagje. Mn vriend en ik hebben deze zelf in elkaar gestoken, of toch de grote lijnen (waar we naar toe gaan en met wie). Voor de dames wordt het een namiddagje ontspannen in de sauna, daarna gaan we nog een wedstrijdje laserschieten spelen tegen de mannen en gaan we allemaal samen iets uit eten bij de Griek en daarna sluiten we af in ons stamcafé. De mannen krijgen een namiddagje actie, zij gaan eerst een wedstrijdje tafelvoetbal spelen, daarna karten, karabijnschieten, botsautovoetballen en uiteraard een wedstrijdje laserschieten tegen de dames dus hé.
Omdat we het zelf organiseren heb ik zelf dus ook voor de verrassingskledij gezorgd ;-) We maken er een thema Hawaï van. Alle dames krijgen een stro rokje en een bloemenkrans + accessoires. Nu maar hopen dat het grijze weer een beetje verdwijnt dan past ons thema een beetje beter hé.

Alle bruidjes die vandaag gaan trouwen ... heel veel succes, moge alles naar wens verlopen en geniet ervan.

Groetjes,
Eef

Eef
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 938

Karen
4-7-2009
 Meld misbruik27-6-2009 9:28:39

Ik heb ook vanavond mijn vrijgezellenavond.
Het wordt iets rustig(denk ik toch)...
Eerst gaan we gaan eten en dan..
En volgende week de grote dag!!!

Karen 04/07/09.

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik27-6-2009 10:44:27

Hey Eef!

Maak er een fijne dag van zou ik zeggen!
Dat zal er zeker ni aan mankeren he ;)...

Groetjes Dorien

Magali
10-7-2009
 Meld misbruik27-6-2009 13:42:15

Hey,

Ik heb vandaag ook mijn vrijgezellen. Ik moet om 17.00u. paraat staan, voor de rest weet ik niets.

Ook volgende week onze grote dag!
Waar trouw je?

Groetjes

Magali
10-7-2009
 Meld misbruik27-6-2009 13:43:18

Hey,

Ik heb vandaag ook mijn vrijgezellen. Ik moet op 17.00u. paraat staan, voor de rest weet ik niets.

En volgende week onze grote dag!
Waar trouw je?

Groetjes

evelyn
11-7-2009
 Meld misbruik27-6-2009 19:50:37

ik heb ook mijn vrijgezellenavondje en kben aan het wachten, hopelijk niet lang meer want ik weet van niks en ben supernieuwsgierig;-)
allemaal veel plezier vnvd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...