TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Isolde
|
28-6-2009 2:16:56
heel mooi kleedje!
|
|
Evi
15-5-2010
|
28-6-2009 9:56:20
Hey,
Heb jij het kleedje bij mia monta gekocht? Zo rond 13u30-14u? Dan denk ik dat ik jou daar gezien heb! Ik was daar met mijn mama om mijn kleedje nog eens te passen, en we gingen net buiten toen ik je hoorde zeggen, dit kleedje is het. Het stond je inderdaad heel mooi! (Als jij het dan was hé) Wij trouwen ook op 15 mei! Waar trouwen jullie?
Groetjes, Evi
|
|
Katrien
15-5-2010
|
28-6-2009 10:27:26
Hey Evi, Dat was ik inderdaad :). Wij trouwen in het verre Limburg op 15 mei. Maar Mia Monta was de enige winkel waar ik het kleedje kon vinden en ben heel blij dat ik er voor naar Zottegem gereden ben!
|
|
Geert
4-7-2009
|
28-6-2009 23:35:07
Superromantisch kleedje! En idd, soms heb je zo een idee in je hoofd en als het plaatje uiteindelijk dan blijkt te kloppen, dan was het dat allemaal waard!
Valerie 04/07/09
|
|
kimberly
21-5-2010
|
1-7-2009 10:05:53
Hey Katrien,
Het is echt een supermooi kleed hé, ik weet het! Ik ben er zelf al een tijd naar op zoek, ben echt superblij te weten dat ze het bij Mia Monta hebben :) Ben echt blij voor jou dat het je staat, je zal er stralend uitzien!
Ik heb me al onnozel gezocht naar prijzen van Benjamin R, maar vind er niets van terug. Mag ik weten hoeveel je voor je droomkleed hebt betaald aub?
Alleszins bedankt!
grtjs Kim
|
|
Katrien
15-5-2010
|
1-7-2009 12:01:02
Hey Kimberly,
Heb er 1295 euro voor betaald. Het duurste wat ik heb aangehad van BR was 1350, vind de prijzen nog heel goed meevallen. Ze zijn bij Mia monta heel vriendelijk en hebben heel veel keuze van Benjamin Roberts!
Succes op je zoektocht!
|
|
Sofie
|
1-7-2009 14:03:44
Hey Katrien
Leuk dat je je jurk gevonden hebt! Wij trouwen ook 15 mei maar ik ben aan het twijfelen om te wachten voor de nieuwe collectie in september/oktober Wss zal ik me toch niet kunnen bedwingen en deze zomer al eens gaan neuzen ;-)
x
|
|
kimberly
21-5-2010
|
2-7-2009 9:35:58
Hey Katrien ea,
Bedankt voor de info!! Wij trouwen op 21 mei volgend jaar, de vrijdag na jullie. Ik ging er zo automatisch van uit om een half jaartje voordien, zo in mei/oktober, mijn jurk te gaan kiezen. Maar nu zie ik dat er toch al een paar nu al hun kleedje gaan kiezen... Hmmm verleidelijk :)
Bedankt!
grtjs Kim
|
|
Katrien
15-5-2010
|
2-7-2009 10:37:00
Hey Sofie, Heb ook getwijfeld hoor, maar vond het kleed zo mooi!!! Maakt dan toch ook niet uit of het van de nieuwe collectie is. Het is trouwens een kleed wat elk jaar in de collectie blijft zitten... Heb nu wel besloten om niet meer naar de nieuwe collectie te gaan kijken :-). Groetjes Katrien
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|