Terug naar overzicht
In mijn omgeving is het altijd zo geweest dat de deelnemers alles zelf betalen en ook het deel voor de bruid/bruidegom. Dat deel wordt onder de deelnemers verdeelt.Dus voor de bruid/bruidegom is de dag gratis.
Bij ons leggen de vrijgezellen ne pot bijeen. De trouwer betaald niets. groetjes, Carolina
ook bij ons betaalden de deelnemers, ook voor de vrijgezel bij, ik had later op de avond wel achter hun rug een fles champagne laten aandraven op mijn kosten, het was het minste dat ik kon doen voor die mooie dag
Inderdaad, de 'deelnemers' betalen alle kosten, ook de kosten van de vrijgezel. Die hoeft geen geld mee te nemen.Groetjes,Vérohttp://www.robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
hoi dames,alvast bedankt voor alle reacties.nu heb ik er alvast een gedacht van.groetjes linda
Trekt er u ook ni te veel van aan. Da heb ik even gedaan, omda het zo'n gedoe was, van die wel en die ni uitnodigen en uiteindelijk hebben sommigen zichzelf uitgenodigd en zo. Pff, dat is een probleem uiteindelijk voor die dat het organiseren!Zij hebben heel de dag betaald, ik weet niet hoeveel juist en dat interesseerde mij die dag ook ni, het is de bedoeling dat het toekomstig bruidje niets betaalt. Ik heb wel een potje verzameld door snoepjes te verkopen en zo. Was veel geld en dat vond iedereen leuk ;-)Valerie04/07/09
Ik heb 2 weken geleden mij vrijgezelleavond gevierd. Inderdaad de aanstaande bruid / bruidegom betalen die avond niks. Ik moest wel vanalles verkopen (strings, condooms, ...) en dat geld hebbben we dan gebruikt voor onze drankjes. Zo hoefden de deelnemers niet te veel te betalen. Ik heb na het vervullen van mijn opdrachten een kado gekregen, een pikant setje :-)
Bij ons ook altijd iedereen die een pot legt, de trouwer hoeft niet te betalen.