Nu Online
Momenteel zijn er 302 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenavond

28-6-2009 13:54:09
hoi dames en eventueel heren,

ik heb misschien een stom vraagje, maar wie betaald de vrijgezelle avond. is het de bedoeling dat ik alles voor iedereen betaal, of word er bvb een pot uitgelegd?ik heb nog nooit een vrijgezelle meegemaakt en weet hier dus niks van.

groetjes linda
07-08-09

linda
7-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 959

s
1-6-2007
 Meld misbruik28-6-2009 14:12:54

In mijn omgeving is het altijd zo geweest dat de deelnemers alles zelf betalen en ook het deel voor de bruid/bruidegom. Dat deel wordt onder de deelnemers verdeelt.
Dus voor de bruid/bruidegom is de dag gratis.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik28-6-2009 16:50:39

Bij ons leggen de vrijgezellen ne pot bijeen. De trouwer betaald niets.

groetjes, Carolina

heidi

Meld misbruik28-6-2009 20:35:24

ook bij ons betaalden de deelnemers, ook voor de vrijgezel bij, ik had later op de avond wel achter hun rug een fles champagne laten aandraven op mijn kosten, het was het minste dat ik kon doen voor die mooie dag

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik28-6-2009 21:10:01

Inderdaad, de 'deelnemers' betalen alle kosten, ook de kosten van de vrijgezel. Die hoeft geen geld mee te nemen.

Groetjes,

Véro

http://www.robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

linda
7-8-2009
 Meld misbruik28-6-2009 22:21:34

hoi dames,
alvast bedankt voor alle reacties.
nu heb ik er alvast een gedacht van.

groetjes linda

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik28-6-2009 23:45:58

Trekt er u ook ni te veel van aan. Da heb ik even gedaan, omda het zo'n gedoe was, van die wel en die ni uitnodigen en uiteindelijk hebben sommigen zichzelf uitgenodigd en zo. Pff, dat is een probleem uiteindelijk voor die dat het organiseren!
Zij hebben heel de dag betaald, ik weet niet hoeveel juist en dat interesseerde mij die dag ook ni, het is de bedoeling dat het toekomstig bruidje niets betaalt. Ik heb wel een potje verzameld door snoepjes te verkopen en zo. Was veel geld en dat vond iedereen leuk ;-)

Valerie
04/07/09

Isabelle
3-7-2009
 Meld misbruik29-6-2009 19:49:40

Ik heb 2 weken geleden mij vrijgezelleavond gevierd. Inderdaad de aanstaande bruid / bruidegom betalen die avond niks. Ik moest wel vanalles verkopen (strings, condooms, ...) en dat geld hebbben we dan gebruikt voor onze drankjes. Zo hoefden de deelnemers niet te veel te betalen. Ik heb na het vervullen van mijn opdrachten een kado gekregen, een pikant setje :-)

Ellen
1-6-2009
 Meld misbruik30-6-2009 18:05:34

Bij ons ook altijd iedereen die een pot legt, de trouwer hoeft niet te betalen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...