Nu Online
Momenteel zijn er 289 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Encouter Vlaanderen - Weekend Beslist Samen

28-6-2009 20:35:09
Hallo iedereen,
Wij zijn net terug van ons weekend "Beslist Samen". Dit is een soort van verlovingsweekend. Wij hebben beslist om dit weekend te volgen, niet op aanraden van de pastoor, maar gewoon op basis van de zaken die ik hier las op het forum.

Wou jullie gewoon even meegeven dat dit super is meegevallen voor ons. We wisten niet goed wat we konden verwachten op voorhand. Je praat en denkt er over andere onderwerpen dan dat je anders zou doen. Je gaat ook veel uitgebreider en dieper in op deze zaken.

Echt, wij zijn sterker uit dit weekend gekomen!
We zijn nog meer overtuigd van onze keuze om te trouwen, en voor elkaar te kiezen!

Groetjes,

Mieke

Mieke
14-11-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1023

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik28-6-2009 22:10:04

we hebben er ook naar gekeken maar waren te laat om ons in te schrijven voor dit weekend :) en 't volgende is in oktober, dan zijn we al getrouwd! te laat dus ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...