Nu Online
Momenteel zijn er 485 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Videograaf 14/05/2010

29-6-2009 11:13:11
Hallo aanstaande bruidjes,

Wij zijn momenteel bezig met het zoeken van een videograaf, mits ons budget +/- 500 euro is zou ik graag willen weten of jullie een aanrader hebben? Momenteel hebben we Jef Lemmens van Vosselaar een heel aardige man,in optie genomen maar we twijfelen nog is er iemand hier op het forum die hem ook heeft gekozen???
Of die misschien reeds met hem hebben samengewerkt?

Gwen 14/05/2010

Gwen
14-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 396

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik30-6-2009 18:32:53

Hij is van Vorselaar hé. Met de R. Wij hebben hem ook genomen. Bij mij eerst ook twijfels omdat het al een oudere man is maar ik heb een paar films kunnen zien en dat was toch wat ik zocht. Hij filmt ook redelijk wat op het avondfeest wat ik wel belangrijk vindt. Deze 2 heb ik ook nog gevonden die betaalbaar waren maar niet vrij waren.
kurtvermylen@hotmail.com uit Balen
freddy.vandecauter@telenet.be uit Zoersel

Ik heb filmclubs aangesproken, studenten gezocht,... Maar duur. Daar heb ik prijzen van gekregen als 900euro voor een student?!?

groetjes, Carolina

sander

Meld misbruik4-7-2009 23:00:51

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...